משפט

אחרי שברח מהכלא: בני סלע בדרך להשתחרר ממאסר בקרוב?

האם האנס הסדרתי בני סלע בדרך לשחרור מוקדם מהכלא? ועדת השחרורים תדון בשחרורו המוקדם, אחרי שירצה שני שליש ממאסרו בחודש מאי הקרוב. קורבנותיו כבר קיבלו הודעה
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
האם האנס הסדרתי בני סלע בדרך לשחרור מוקדם מהכלא? ועדת השחרורים תדון בשחרורו המוקדם של העבריין, שמרצה 42 שנות מאסר אחרי שהוא נכנס לכלא בשנת 1999 והוא אמור להשתחרר על פי עונשו במקורי ב-2042, 43 שעות מאסר. סלע ימלא שני שלישים ממאסרו המקורי בחודש מאי הקרוב, כך שהוא רשאי לבקש שחרור מוקדם מהכלא על תנאי. כך פורסם אתמול (רביעי) ב-N12.
קורבנותיו של בני סלע כבר קיבלו הודעה על כך, שכן על פי החוק לנפגעי עבירה, הן צריכות לתת את תגובתן בנושא שתעבור לוועדה. על פי הדיווח, הסיכוי של סלע להשתחרר הוא נמוך מאוד, שכן במקרים של עברייני מין ברמת סיכון גבוהה כמו סלע, הם צריכים לקבל טיפול ייעודי לעברייני מין קשים, שעומד על חמש שנים.
כזכור, סלע הורשע ב-14 עבירות מין  נגד 13 נשים שונות, בהן אונס וביצוע מעשה סדום. ב-2006 בני סלע הטיל אימה גדולה על מדינת ישראל, זאת לאחר שהצליח לברוח מהכלא. רק לאחר שבועיים, סלע נלכד במחסום משטרת. בשנת 2012 הוא קיבל 4 שנות מאסר נוספות בעקבות המקרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כך נראת בדיוק מדינה הזוייה....מזכיר.... (ל"ת)
    עופר 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור