משפט

הקזינו המחתרתי נחשף: זה מה שגילו השוטרים במועדון בחיפה

שוטרי מחוז חוף מתחנת חיפה פשטו אתמול על מקום ששימש כמועדון הימורים ומשחקים בלתי חוקיים בעיר חיפה
מערכת ice | 
הימורים (צילום freepik)
במסגרת המאבק נגד הפעלת בתי ההימורים הבלתי חוקיים, שוטרי תחנת חיפה ביצעו אתמול פשיטה על מועדון הימורים, הגרלות ומשחקים בלתי חוקיים בעיר חיפה. 
במהלך צו חיפוש במקום, אותר בית ההימורים, מפעיל המקום (26) תושב נשר עוכב לחקירה בתחנת המשטרה.

כמו כן, נתפסו מוצגים רבים ביניהם 14 מכונות הימורים ומוחות, מערכות שליטה, מסמכים המעידים על קיומם של הימורים במקום ואף אלפי שקלים במזומן. בנוסף לחקירה הפלילית ותפיסת הציוד, והמאבק כנגד הפעלת בתי ההימורים, בכוונת המשטרה לבקש מביהמ"ש להוציא צו סגירה למקום.

מכונות ההימורים שנחשפו. צילום: דוברות המשטרה
ממשטרת ישראל נמסר כי היא פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במאבק כנגד פעילות עבריינית של הימורים בלתי חוקיים, ותגיע לכל אותם מקומות המוסווים כעסקים תמימים ואשר למעשה מנהלים במקום פעילות עבריינית עניפה של הימורים בלתי חוקיים.
זה לא מועדון ההימורים הראשון שנחשף בחודש האחרון בחיפה. קודם לכן, שוטרי תחנת זבולון ביצעו פשיטה על מועדון הימורים, הגרלות ומשחקים בלתי חוקיים בשד' ההסתדרות שבעיר חיפה. במהלך צו חיפוש במקום, אותר מקום ההימורים כאשר הוא עוד בפעילות מלאה ובמקום אותר ועוכב לתחנה מפעיל בית ההימורים הבלתי חוקיים. בנוסף על כך, נתפסו במועדון ההימורים בקריות מוצגים רבים ביניהם, מסכים, מכונות מזל ומחשבים, מערכות שליטה והקלטה, כסף ומסמכים המעידים על קיום הימורים במקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה