משפט

עוטף עזה אזור מלחמה: היישובים שנותרו עדות אילמת ל-7 באוקטובר

פרופ' דני ברום, פסיכולוג קליני מומחה בתחום הטראומה והחוסן ומייסד מטיב, המרכז הישראלי לטיפול בפסיכו-טראומה, הרצה בפני כנס ועידת הנשיאים של הארגונים המרכזיים בארה"ב. אלו צפויים לבקר ביישובים הסמוכים לרצועה, שנחרבו עד עפר ונותרו כעדות אילמת
מערכת ice | 
פרופ' דני ברום (צילום COP)
פרופ' דני ברום, פסיכולוג קליני מומחה בתחום הטראומה והחוסן ומייסד מטיב, המרכז הישראלי לטיפול בפסיכו-טראומה, הוזמן היום (ראשון)  להרצות בכנס של ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים המרכזיים בארה"ב, לקראת ביקורם של חברי הוועידה מחר באזור האסון של ה-7 באוקטובר. פרופ' ברום העניק למשתתפים עצות פרקטיות להתמודדות עם תגובות ותחושות שעלולות לעלות בעקבות המראות הקשים אליהם ייחשפו מחר.
עוד במהלך חודש נובמבר, שבועות ספורים לאחר הטבח של ה-7 באוקטובר, השלימה דוברות משטרת ישראל ביחד עם דובר צה"ל ומטה ההסברה הלאומי, חמישה סיורים לעיתונאים זרים במחנה שורה. במסגרתם, נחשפו מאות עיתונאים זרים מעשרות רשתות מרחבי העולם, לזוועות מעשי ההתקפה של החמאס נגד אזרחים.
 
בסיורים סקרו מפקדים ממערך הזיהוי הפלילי והחקירות, שוטרים רופאים ומתנדבים את עבודת הזיהוי המורכבת ואת המראות הקשים שהעידו על האכזריות הרבה כלפי החללים, כפי שנחשפו אליהם במהלך הזיהוי. הכוח המניע את השוטרים העובדים מסביב לשעון הוא לתת מענה מהיר ומדויק למאות משפחות המבקשות לדעת מה עלה בגורל קרוביהן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה