בריאות

בעלי כלבים? לעמותה הזו יש בשורה מדהימה עבורכם

עמותת "חיים בשביל החי" מכריזה על היוזמה החדשה שלה, והיא יכולה לסייע לכל מי שבבעלותם כלב וחווים קשיים כלכליים, ברקע התקופה הכלכלית הקשה 
מערכת ice |  1
כלב אצל וטרינר (צילום חיים בשביל החי)
יוזמות רבות קמו מאז פרצה המלחמה באותו בוקר נוראי של ה-7 לאוקטובר, כאשר רובן מתרכזות באיסוף תרומות וציוד לחיילים ולוחמים שנמצאים בשטח ונלחמים בקווי העימות. כמו גם יוזמות לטובת משפחות המילואמניקים וכמובן משפחות החטופים, אך כעת עמותת "חיים בשביל החי" מכריזה על יוזמה חדשה, הנוגעת בנקודה די רגישה שלא קיבלה כל כך מענה מאז פרצה המלחמה.
כידוע, רבים בישראל מגדלים חיית מחמד, כאשר ברוב המוחלט מדובר בכלבים. כל מי שיש לו כלב יודע שמדובר בהוצאה כספית שוטפת לא מבוטלת בכלל, וכאשר מדובר בטיפול רפואי אצל וטרינר, הדבר יכול להגיע לסכומים גבוהים מאד, שלא כולם יכולים להרשות לעצמם.
עמותת "חיים בשביל החי" הכריזה על יוזמה חדשה בדיוק בנושא הזה. עם פרוץ המלחמה, באופן טבעי החל להתממש המשבר הכלכלי שבדרך כלל מגיע במדינות השרויות במלחמה. בתוך כך, בעלי כלבים רבים מתקשים לעמוד בהוצאות השוטפות עליהם, כאשר הם צריכים לדאוג גם לעצמם ולמשפחתם.
על פי העמותה: "בקרוב תיפתח בראשון לציון מרפאה וטרינרית וולונטרית שתיתן מענה ראשונה לכלבים בהתנדבות מלאה, ותופעל על ידי עמותת "חיים בשביל החי". הרעיון להקמת המרפאה עלה לאחר שבחודשים האחרונים התגברו קצב הקריאות של משפחות שביקשו עזרה כלכלית לטיפול בכלבים".
עוד אמרו בעמותה: "המרפאה החדשה תיתן בתחילה מענה רפואי ראשוני ללא עלות עבור הכלבים ובהמשך תשמש כמרפאה וטרינרית. בעמותת "חיים בשביל החי", איתרו בימים אלו מבנה שישמש למרפאה לכלבים ובימים הקרובים כבר מתכננים להתחיל ולקנות ציוד מותאם עבור המרפאה".
"בעקבות הביקוש ההולך וגובר של בעלי ובעלות כלבים, העמותה קיבלה החלטה למסד את שירות החירום וההצלה לכלבים גם בשוטף ובקרוב תיפתח המרפאה הראשונה ולאחריה מתכננים בעמותה לפתוח מרפאות נוספות ברחבי הארץ. יצוין כי המרפאה תנוהל על ידי וטרינרים מוסמכים, ותוקם ועדה מיוחדת לקבלת הפניות ואישור התמיכות". הוסיפו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תדאגו להומלסים יותר חשוב
    ערן 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כלב יכול להסתדר בנאדם בלי בית קופא בחורף
    סגור