בריאות

בית החולים רפאל במאמץ ההסברתי מול קהילת הרופאים הבינלאומית

מלחמת 'חרבות ברזל' רותמת אליה גופים וחברות רבות הפועלות בזירה ההסברתית. בית החולים 'רפאל' יצא במאמץ ההסברתי מול קהילת הרופאים הבינלאומית במיצג אומנותי דרכו הוא קורא לטיפול רפואי מיידי בחטופים המוחזקים בשבי חמאס
מערכת ice | 
BringThemHomeNow (צילום עמית גירון)
המלחמה הנוכחית רותמת אליה חברות וגופים רבים הפועלים בזירה ההסברתית. בין הגופים אשר נרתמים לאותו מאמץ הסברתי חשוב וקריטי בימים אלו הוא בית החולים 'רפאל' אשר פונה לקהילת הרופאים הבינלאומית וקורא להפעלת הלחץ על הצלב האדום לטיפול מיידי בחטופים המוחזקים בשבי החמאס.
קהילת הרופאים בישראל נותרה המומה לנוכח חוסר הטיפול של הצלב האדום בחטופים והחטופות המחוזקים בשבי חמאס ברצועת עזה. כזכור, למעלה מחודש מוחזקים 240 חטופים וחטופות ביניהם ילדים, נשים וקשישים אשר זקוקים לטיפול רפואי מיידי מצד הצלב האדום, דבר שאינו קורה בימים אלו.
כחלק ממאמצי קהילת הרופאים בישראל להחזיר את החטופים שנמצאים בשבי החמאס, ביה"ח 'רפאל' החליט לצאת בקריאה לקהילה הרפואית בעולם ולציין כי עד כה לחטופים ולחטופות לא הוענק סיוע וטיפול רפואי. אותו מאמץ הסברתי הוצג בתערוכה מיוחדת בלובי בית החולים הנקראת 'BringThemHomeNow'. המיצג האומנותי כולל אוסף של 50 עבודות אומנות שנעשו על ידי 45 אומנים ישראלים למען העלאת המודעות להחזרת החטופים. מיצגי האומנות הוצגו בצורות שונות החל מווידאו ארט, סטילס, צילום, וציור, בכדי להציג את הכאב הגדול שנגרם מאירועי הטבח שנעשו ב-7 באוקטובר.
בית החולים 'רפאל' מסר בתגובה: "מאז ה-7.10 אף אחד לא ישן בשקט, לעומת זאת בעולם המצב הוא שונה, מדברים על הזוועות שקורות בעזה, ולא על איך עדיין יש 240 חטופים. אנחנו רוצים שכל אחד ישמע וידע שמה שקרה לנו ב7.10 הוא לא ייאמן ולא ישכח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה