בריאות

משרד הבריאות וקופות החולים: "נעניק מכשירי שיקום וניידות לתושבים שפונו"

משרד הבריאות וקופות החולים יסייעו במתן מכשירי שיקום וניידות לתושבים שפונו או התפנו מביתם. מכשירים אלו מהווים צורך חיוני שיסייע לאוכלוסייה הזקוקה למכשירים לצורך תפקודם היומיומי

מערכת ice | 
משרד הבריאות (צילום flickr/ zeevveez)
ב-7 לאוקטובר החלה מתקפת הפתע המשולבת נגד ישראל והשאירה ישראלים רבים מחוץ לבתיהם, ללא ציוד בסיסי והכרחי. בעקבות כך, משרד הבריאות מעדכן כי תושבים שפונו או התפנו מביתם בעקבות המלחמה, ונשארו ללא מכשירי השיקום והניידות שלהם או שהמכשיר אבד או ניזוק במהלך הפינוי, יופנו למשרד הבריאות באמצעות נציגי המשרד או קופות החולים שנמצאים במרכזי המפונים והעקורים, לקבלת מענה בנושא ולבחינת חלופה אפשרית. 
אנשים עם מוגבלות שפונו מבתיהם, לא היו ברשותם מכשירים שניתנו על ידי משרד הבריאות ונזקקים כעת לאביזרי ניידות באופן קבוע על רקע מצבם הבריאותי ותפקודי, יופנו ע"י הנציגים לקופת החולים המבטחת.
משרד הבריאות משתתף במימון מכשירי שיקום וניידות, על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי ובכפוף לנוהל אישור מכשירי שיקום וניידות. השירות ניתן לציבור באמצעות לשכות הבריאות - המחלקות למחלות ממושכות ושיקום.
בנוסף, אנשים עם מוגבלות הסובלים מבעיות בריאותיות ו/או בעיות בתפקוד יכולים להסתייע במגוון שירותי בריאות ייעודיים בהתאם לצורך הרפואי של המטופל, וחלק משירותי הבריאות ניתנים ישירות על ידי משרד הבריאות.​
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה