בריאות

בצל המלחמה: קבוצת תמיכה ייעודית לחולי סרטן

היוזמה של עמותת חלאסרטן תפעל מדי ערב ותספק תמיכה רגשית להתמודדות עם המשבר הנוסף שפקד את החולים. העמותה העמידה לתושבי עוטף עזה מערך הסעות ארצי עבור צרכיהם הרפואיים של הזקוקים לכך
מערכת ice | 
סרטן-אילוסטרציה (צילום unsplash)
בצל מלחמת חרבות ברזל ועל רקע חודש המודעות לסרטן השד בישראל, בתגובה לאתגרים והמצוקות היחודיות איתם מתמודדים חולי סרטן בזמנים קשים אלו, מתקיימות מידי ערב קבוצות לתמיכה ייעודית. תפקידן של הקבוצות לספק תמיכה רגשית החיונית להתמודדות עם המשבר הנוסף שפקד אותם.
עמותת חלאסרטן מזמינה את כל הצעירים חולי הסרטן בישראל להיכנס לקבוצות היחודיות לתמיכה במצוקה והפגת תחושות החרדה והבדידות. קבוצות התמיכה כאן כדי להעצים אנשים להכיר בחוזקם ובחוסנם מול המצוקה הנוספת שפקדה אותם. נוסף על כך, עמותת חלאסרטן העמידה לתושבי עוטף עזה מערך הסעות ארצי עבור צרכיהם הרפואיים של חולי סרטן, נוכח המצב המורכב.
בשבוע שעבר האגודה למלחמה בסרטן קראה לציבור חולי וחולות הסרטן לגשת לקופות החולים ולקבל את החיסונים נגד שפעת ונגד תתי הזנים החדשים של זן האומיקרון של נגיף קורונה. באגודה למלחמה בסרטן מסבירים כי גם בתוך האיום הביטחוני, במצב של מלחמה חשוב לא להזניח את שירותי הבריאות החיוניים, לרבות חיסונים שגרתיים וטיפול רפואי לפי הצורך.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה