בריאות

הסוף להשתלות בטורקיה? זה הניסוי החדש שעשוי לשנות הכול

חוקרים הצליחו לגלות מולקלה שקיימת בגופנו ומסייעת לצמיחת שיער במקום שבו אולי הכי פחות היינו רוצים שזה יקרה - שומות. על פי החוקר הראשי, בטבע כבר קיימת המולקולה הרצויה כדי לסייע לצמיחת שיער, פשוט עד כה לא קישרו אותה ליכולת הזו
מערכת ice | 
קרחת (צילום freepik)
סובלים מהתקרחות עקב זקנה? ובכן חוקרים הצליחו לגלות מולקלה שקיימת בגופנו ומסייעת לצמיחת שיער במקום שבו אולי הכי פחות היינו רוצים שזה יקרה - שומות. על פי מקסים פליקוס, חוקר שערך המחקר באוניברסיטת קליפורניה, בטבע כבר קיימת המולקולה הרצויה כדי לסייע לצמיחת שיער, פשוט עד כה לא קישרו אותה ליכולת הזו.
עם זאת, הוא מבהיר כי המולקולה יכולה לסייע לצמיחת שיער מחודשת בקרב אנשים שהזדקנו ושהמולקולות הנוכחיות שלהם כבר הפכו ללא פעילות בגלל הגיל. הניסוי לגידול שיער בעזרת המולקולה כבר נעשה בעזרת עכברים והוא מדמה מעט הליך הזרקת בוטוקס. בקיץ הקרוב החוקרים מתכננים לבדוק את הטיפול גם עם אנשים והם מקווים שהוא יניב תוצאות טובות.
בפועל, ליקוס מסביר כי המולקולה המדוברת (ששמה הרשמי הוא אוסטפונין) נקראת "תאי זומבי" כי היא משפיעה באופן לא מחמיא במיוחד על הגוף המזדקן שלנו, אך מנגד יש לה השפעה מאוד "צעירה" כשזה מגיע לגידול שיער. הוא מסביר כי אם ההליך אכן יעבוד בקרב בני אדם, הוא יביא לגידול שיער של גבר או אישה בגיל העשרה ולא שיער שדומה לשיער שיש בבית השחי למשל.
אם אכן הניסוי יעבוד, נקווה שבקרוב כבר לא נצטרך לנסוע לטורקיה עבור השתלות שיער מוזלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה