בריאות

מנהל ביה"ח שיבא על מערכת הבריאות: "אנו זקוקים לטרנספורמציה"

פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, הציג תחזית קודרת לשירותי הרפואה במהלך ועידת החדשנות הבינלאומית - "אף מדינה לא תוכל לספק שירותי רפואה ברמה ראויה בעוד עשר שנים", אך אל דאגה, יש לו גם את הפתרון
מערכת ice | 
פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא (צילום דוברות שיבא)
במסגרת ועידת החדשנות הבינלאומית של המרכז הרפואי שיבא, ARC Summit 2023, שהתקיימה אתמול (חמישי) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, אמר פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא: "העולם בו אנו חיים משתנה מהר וגם קצב השתנותו מתגבר. אני בטוח שכולכם כמוני מרגישים ככה כשמדברים על חדשנות. אף מדינה לא תוכל לספק שירותי רפואה ברמה ראויה בעוד עשר שנים. אנו זקוקים לטרנספורמציה". 
פרופ' קרייס פנה לצמרת הבריאות, התעשייה והחדשנות העולמית שנכחה באירוע ואמר: "אנחנו לא צריכים לחכות לגורמי הממשל. אנחנו צריכים להיות אלו שיובילו את השינוי, כי אנו מבינים את הצורך בצורה הכי טובה והכי מתאימה לחולים. זה קריטי עבור המטופלים שלנו. אם נשאל אותם מי צריך להוביל את השינוי הזה - הם יצביעו עלינו. הם סומכים עלינו. אנחנו יודעים לעבוד ביחד בצורה מיטבית, ולשתף פעולה עם המשתנים השונים לטובת מטופלינו ועתיד מערכת הבריאות בעולם". 
 
"אנחנו משתפים דאטה וידע", הוסיף קרייס. "אנחנו חייבים להוביל את המהפכה בתחום הבריאות כי אנחנו מאמינים שה- HealthCare יכול להיות מנוע לכלכלת הבריאות". 
אז האם תחזיתו של פרופ' קרייס תתקיים והאם אכן ינצלו את הידע הקיים אצל בתי החולים למען הבריאות של כולנו, רק הזמן יגיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה