בריאות

שבוע המודעות לסרטן העור: היוזמה המרגשת של יפה מקסימוב

לקראת שבוע המודעות לסרטן העור, יפה מקסימוב פותחת את המרפאה שלה ותבצע בדיקות חינמיות לגילוי סרטן העור בעזרת ד"ר צחי שלקוביץ וד"ר ערן שביט
מערכת ice | 
יפה מקסימוב (צילום אופיר הראל)
מדי שנה מאובחנים בישראל כ-1,850 חולים חדשים עם מלנומה של העור. יפה מקסימוב, קוסמטיקאית מובילה ובעלת ניסיון של 30 שנה בתחום, רואה את עבודתה כשליחות לטיפול בעור ולא רק בעניינים קוסמטיים, הגיעה להבנה כי מעבר לטיפול יומיומי יש להגביר את המודעות לזיהוי שומות ונגעים חשודים, ולוקחת יוזמה לעורר את המודעות לסרטן העור בקרב לקוחותיה.
בשיתוף פעולה עם ד"ר צחי שלקוביץ רופא עור מומחה וד"ר ערן שביט רופא עור מומחה, יגיעו צוות המומחים של מרפאות ד"ר שלקוביץ לערוך בדיקות חינמיות לחלוטין לגילוי מוקדם ללקוחות "יפה מקסימוב".
ימי הבדיקות יערכו פעמיים במהלך חודש יוני ויאפשרו את הנגשת הבדיקות ללקוחות יפה מקסימוב, שכידוע לקבוע אליהן תור בקופות החולים לוקח חודשים.
 יפה מקסימוב: "במהלך השנים יצא לי לפגוש לקוחות שהגיעו לטיפול מסוים ותוך כדי הטיפול זיהיתי על עורן נגעים שהיו חשודים בעיניי והפניתי לבדיקה אצל רופא עור. נגעים אלו אכן התגלו כטרום סרטניים ומכאן הגעתי להבנה כי מעבר לטיפוח יומיומי, יש להגביר את המודעות לזיהוי שומות ונגעים חשודים, לכן אני מקיימת בקליניקות שלי אירוע שיעורר את המודעות לסרטן העור בקרב לקוחותיי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה