בריאות

זוועה בתל אביב: מסעדה נוספת חשודה בהדבקת לקוחה בליסטריה

אישה הרה הגיעה לביה״ח, שם ילדה את התינוק ולאחר הלידה התגלה שהיא והתינוק נדבקו בחיידק המסוכן. החשד הוא שהיא אכלה באמריקה בורגר בתל אביב רגע לפני הלידה ומשם הגיע החיידק
מערכת ice |  2
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
יממה אחרי הזוועה בטופולופומפו, מסעדה נוספת בתל אביב בצרות. על פי פרסום בחדשות 12, אישה בהריון אושפזה היום (שני) בבית החולים איכילוב בתל אביב, זאת לאחר שהיא סבלה מתסמינים של חיידק הליסטריה.
על פי הפרסום, היא הגיעה לביה״ח, שם ילדה את התינוק ולאחר הלידה התגלה שהיא והתינוק נדבקו בחיידק המסוכן. החשד הוא שהיא אכלה באמריקה בורגר בתל אביב רגע לפני הלידה ומשם הגיע החיידק.

תגובת אמריקה בורגרס: ביום שישי, 5/5, בשעות הערב נעשה משלוח באמצעות חברת וולט ללקוחות קבועים של מסעדתנו. *5, כעבור כמה ימים הלקוחה הגיעה לבית החולים ללידה. כחלק מבדיקות שיגרתיות נלקחה בדיקת דם מהיולדת ונמצא כי יש לה חיידק ליסטריה".

עוד נמסר: "במהלך תשאול פנימי של בית החולים העידה הלקוחה כי בימים האחרונים לפני הלידה אכלה במסעדתנו ואין בהכרח קשר ישיר בין החיידק למנה שהזמינה. הלקוחה אף ציינה כי חשה בטוב וכי לא הגיעה לבית החולים בגלל החיידק. מטעם המסעדה נמסר בנוסף, כי לא התקבלה אף פעם תלונה בנושא זה. המסעדה מוכרת מאות מנות כל יום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוכל שם המון
    יואל 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד נקי ועם תחלופה גבוהה. חוצמזה נשים בהריון לא מזמינות מדיום או ביצת עין כך שהסיכון אפילו נמוך יותר
    סגור
  • 1.
    מי שרוצה להישמר ממחלות, שיבשל בבית
    ישראל 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי דעתכם, מי עובד בתוך המטבח במסעדות, רוב הסודנים ממלאים את המסעדות ועוד עובדים שלא בודקים את בריאותם וניקיונם, זהירות ממסעדות, במיוחד בתל אביב.
    סגור