בריאות

חשש כבד משיטפונות בכל רחבי הארץ: "סכנת חיים ממשית"

על פי תחזית השירות המטאורולוגי, מיום חמישי 2.2 עד יום שני 6.2 בערב קיים חשש לשיטפונות בנחלי מדבר יהודה ,דרום הארץ, והצפות ניקוז בגליל ובמישור החוף
מערכת ice | 
נחל אל על (צילום פלאש 90/ מאור קינסבורסקי)
מזג האוויר הסוער בישראל בימים האחרונים נותן את אותותיו כאשר הסופות מביאות איתן שלל של נזקים לתשתיות השונות. על פי תחזית השירות המטאורולוגי, מיום חמישי 2.2 עד יום שני 6.2 בערב קיים חשש לשיטפונות בנחלי מדבר יהודה ,דרום הארץ, והצפות ניקוז בגליל ובמישור החוף.
בהודעה שהוציאו מטעם השירות המטאורולוגי בישראל נכתב כי, חל איסור מוחלט להיכנס ברגל וברכב לאפיקי נחלים בזרימה עד לירידה מוחלטת של מפלס המים- סכנת חיים! אסור להתקרב לשפת נחל בשעת שיטפון מחשש להתמוטטות הגדה. 
כזכור, בעקבות נזקי מזג האוויר והסופות השונות שפקדו את ישראל בימים האחרונים, דווח על ידי ארגון "ידידים בדרכים" על סכנה ממשית מבורות מסוכנים בכביש המנהרות. בהודעת האזהרה נכתב: "נהגים/ות שימו לב! בעקבות מזג אוויר ישנם מספר בורות מסוכנים על כביש המנהרות במיוחד אחרי המנהרה הארוכה עד צומת אל חאדר. לפי הבנתנו זה גרם כבר לעשרות פנצ'רים במכוניות. סעו בזהירות עם עיניים על הכביש".
בתוך כך, אתמול, בעקבות השפעות מזג האוויר, נפער בולען עצום בכביש ברחוב צבי פרופס בשכונת רמת אביב שבצפון תל אביב. המשטרה מסרה כי "הרחוב נחסם לתנועת כלי רכב, והנהגים מתבקשים להישמע להוראות השוטרים במקום ולנסוע בדרכים חלופיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה