בריאות

עצוב: בתו של אלביס פרסלי מתה בגיל 54 מדום לב

טרגדיה: המוזיקאית ליסה מארי פרסלי, בתו של אגדת המוזיקה אלביס פסלי, הלכה לעולמה בגיל 54 בבית חולים בלוס אנג'לס, לשם הובהלה לאחר שלקתה בדום לב בביתה
מערכת ice |  2
ליסה פרסלי (צילום אינסטגרם)
טרגדיה: המוזיקאית ליסה מארי פרסלי, בתו של אגדת המוזיקה אלביס פסלי, הלכה לעולמה הלילה (בין חמישי לשישי) בגיל 54 בבית חולים בלוס אנג'לס, לשם הובהלה אמש לאחר שלקתה בדום לב בביתה, שם ניסו לבצע בה פעולות החייה שנמשכו זמן רב, עד שהרופאים נאלצו לקבוע את מותה. על פי דיווחים, פרמדיקים שנענו לקריאה נתנו לה אפינפרין והצליחו להשיב לה דופק טרם העברתה לבית החולים.
אמה פריסילה פרסלי מסרה לתקשורת בארצות הברית: "בלב כבד אני מבשרת שבתי היפה ליסה מארי עזבה אותנו. היא הייתה האישה הכי מלאת רגש, חזקה ואוהבת שהכרתי אי פעם. אנחנו מבקשים פרטיות בזמן שאנחנו מנסים להתמודד עם האובדן העמוק הזה".
רק לפני יומיים, פרסלי נכחה בטקס גלובוס הזהב בעקבות מועמדויות הסרט "אלביס". בטקס, שאליו הגיעה יחד עם אמה פריסילה, זכה השחקן אוסטין באטלר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר על גילום אביה בדרמה, ובמהלך נאום הקבלה שלו פרצו פרסלי ואמה בדמעות. באטלר עוד עשוי לזכות באוסקר על התפקיד.
פרסלי הייתה גם זמרת וכותבת בעצמה. היא הותירה אחריה שלושה ילדים, בהם השחקנית ריילי קיאו מנישואיה הראשונים. בהמשך הייתה נשואה גם למייקל ג'קסון בין השנים 1994 ל-1996, ומ-2002 עד 2004 הייתה נשואה לניקולס קייג'. נישואיה האחרונים למוזיקאי מייקל לוקווד תמו ב-2016.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יום עצוב.
    רון 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשה נפלאה שתרמה מיליונים לעניים .
    סגור
  • 1.
    מתנדי חיסונים יתחילו להפגיז
    גבר גבר 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה הלחם והחמאה שלהם..
    סגור