בריאות

המכשיר הישראלי לטיפול בקמטים מקבל אישור פטנט בארה"ב

חברת סופווייב הישראלית פיתחה לפני מספר שנים מכשיר טיפולי מיוחד המסייע במיצוק והרמת עור הפנים. היום היא מודיעה כי קיבלה אישורי פטנט ראשונים בארה"ב וכי היא משיקה את המוצרים שלה בארץ ובסין
מערכת ice | 
סופווייב (צילום יחצ)
החברה הישראלית סופווייב (Sofwave) אשר ייצרה מכונה מיוחדת לטיפול לא פולשני בקמטים והרמות פנים חוגגת החודש כפליים, לאור העובדה שהיום (שלישי) היא מודיעה כי קיבלה אישור פטנט ראשון בארה"ב ובמקביל נכנסה לשווקים בסין ובארץ לקראת כנס האסתטיקה הבינלאומי שיתקיים בארץ בשבוע הבא.
המכשיר החדשני הושק בארה"ב ב-2019 וכבר סחף אין ספור סלבריטאים ומשפיעי רשת לאור העובדה כי הוא מבטיח מיצוק והרמת עור הפנים באמצעות גלי אולטרסאונד וזאת ללא חדירה לעור המטופל. לחברה כבר פטנטים מאושרים בסין והונג קונג והפטנטים המאושרים החדשים מתרכזים בעיקר במערך המתמרים שמאפשר את העברת גלי האולטרסאונד לחידוש העור ומודול הקירור שמונע נזק תרמי לשכבה החיצונית של העור. 
כאמור החברה נכנסה לאחרונה לפעילות בישראל, עם טיפולים שעולים בטווח של 6,000-8,000 שקלים. המפתחים של המכשיר הם ישראליים ובאמצעות הפיתוח הצליחו להבטיח טיפול שלא נזקקת לאחריו זמן החלמה בבית. יתרה מכך, לפני כחודשיים החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת HTDK הסינית לשם הפצת המוצרים במדינה. 
יתרה מכך, למרות שכבר ניתן לקבל את הטיפול בארץ בקליניקות נבחרות בלבד, המכשיר יושק באופן רשמי בכנס הבינלאומי לרפואה אסתטית והאנטי-אייג'ינג שייערך בשבוע הבא בתל אביב. במסגרת הכנס רופאים ומטפלים נוספים מכל העולם ייחשפו למכשיר פורץ הדרך. 
בעקבות הפעילות העסקית הענפה החברה הציגה צמיחה של כ-34% במחצית הראשונה של 2022 לצד הכנסות בגובה של כ-13.6 מיליון דולר. 
מנכ"ל החברה, לו סקפורי מסר: "אנו שמחים על קבלת אישור הפטנט הראשון שלנו בארה"ב עבור מערך מתמרי האולטרסאונד ומודול הקירור של סופווייב. שתי הטכנולוגיות הללו שאותן פיתחה סופווייב מאפשרות שימוש בטוח בשיטת האולטרסאונד שמשמשת לחידוש של העור מבלי לפגוע בו חיצונית, תוך קירור בו-זמנית של שכבת העור העליונה... מדובר בקפיצת מדרגה בהשוואה לטיפול קונבנציונלי לחידוש העור, ויכולת טכנולוגית שמהווה גורם מבדל קריטי עבור סופווייב. במקביל לאישור הפטנט, אנו ממשיכים באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית של סופווייב בארה"ב ובשווקים אטרקטיביים נוספים, כמו סין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה