בריאות

לקראת החגים: עלייה חדה בביקוש לניתוחים פלסטיים

יותר נשים וגברים רוצים לנצל את תקופת החגים להחלמה מניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים. בין הניתוחים הפופולאריים: מתיחת פנים, הגדלה והרמת חזה 

מערכת ice | 
ניתוח פלסטי (צילום האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית)

מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית, מדווחים על עלייה של כ - 28% בביקוש לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים לקראת החגים. העלייה נרשמה בעיקר בקרב נשים וגברים שרוצים לנצל את תקופת החגים הארוכה יחסית, להחלמה בבית.
 


בין הניתוחים הפופולאריים השנה, ניתוח למתיחת פנים בהרדמה מלאה או מקומית, ניתוחי הגדלת חזה והרמת חזה, ניתוח פלסטי באף, ניתוחי הרמת עפעפיים וכן שאיבת שומן מאזורים שונים. בין הטיפולים האסתטיים הפופולאריים השנה: הזרקות של חומרי מילוי מגוונים כמו חומצה היאלורונית למילוי קמטים, עיצוב הלסת והאף וכן טיפולי השטחת קמטים באמצעות טוקסין הבוטוליניום מסוגים שונים כמו בוטוקס, דיספורט וקסיאומין.


ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית הסביר כי: "הודות לטכנולוגיות המתקדמות והניסיון המצטבר של הפלסטיקאים בארץ, ניתן להשיג באמצעות הכירורגיה הפלסטית שיפור באיכות החיים. אך חשוב לדעת שלא כל בעיה של דימוי גוף ניתן לפתור באמצעות סכין מנתחים ולא כל מה שנראה טוב באינסטגרם הוא אכן תוצאה של ניתוח, אלא גם של פילטרים".
 


באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית מודאגים לאחרונה מהסיבוכים שנוצרו אצל מטופלים שבחרו לבצע את הניתוח בחו"ל. באיגוד מזכירים כי בכל ניתוח פלסטי יש סיכונים ותקופת החלמה חיונית שצריכה להתקיים בפיקוח של רופא פלסטיקאי מומחה בעל ניסיון, הכשרה ויכולת למנוע מראש סיבוכים ולטפל בהם מיידית אם חלילה יהיו כאלה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה