בריאות

עשרה ילדים סבלו מהרעלת מזון חמורה בגן בצפון הארץ

לאחר שם לב לכך שילדיו סובלים משלשולים והקאות, בירר אחד ההורים בגן האם התופעה משותפת לילדים נוספים בגן, לתדהמתו התופעה היית הרחבה משדמיין
מערכת ice |  1
גן ילדים (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
אב לתאומים תושב נשר, הבחין כי ילדיו סובלים משלשולים ומהקאות באופן חוזר ונשנה כשהם חוזרים הביתה מהמעון. לאחר שהתופעה חזרה על עצמה התעורר חשד כי משהו אינו כשורה. בבירור קטן שערך עם יתר ההורים בגן גילה כי הורים נוספים שמו לב לכך שילידיהם משלשלים ומקיאים יותר בימים האחרונים. אם לא די בכך דווח כי עשרה ילדים בגן סבלו מהרעלת מזון.
מתוך כך החליט האב לבדוק את המתרחש בגן, והתוצאות הפתיעו את כולם. לטענת האב במקרר מטבח המעון נמצאו בשר וגבינות שפג תוקפם לפני חודש וירקות רקובים שאינם ראויים למאכל אדם. בעקבות התלונה נפתחה חקירת משטרה.
 
תגובת נעמת שניתנה למאקו: "המקרה מטופל במלוא החומרה. מאחר והוגשה תלונה במשטרה הרי שחקירת האירוע כולו בטיפול משטרת ישראל ועל פי חוק נעמת מנועה מלברר אותו בעצמה. עם זאת, אנו פועלות לקבלת אישור המשטרה לקיום בירור מקביל בכדי להפיק את כל הלקחים הנדרשים. נציין כי במעון מנהלת חדשה אשר נכנסה לעבודה רק ביום שבו נודע על המקרה. הצוות הניהולי מלווה כרגע את המעון באופן אינטנסיבי ובהחלט מובנת הדאגה של ההורים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני הייתי גננת בקרית אתא והיתה לי סייעת שהיתה גונבת אוכ
    דבורה 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הסייעת היתה גונבת אוכל טרי של הילדים ומשאירה את הישן . התלוננתי עליה בעחריית קרית אתא וכלום לא עזר. בושה !
    סגור