בריאות

סופווייב חוגגת: המיזם המהפכני קיבל את אישור ה-FDA

סופווייב מדווחת על קבלת אישור FDA נוסף עבור אפליקטור חדש בשם Lift EX. ה-Lift EX הוא אפליקטור חדשני שתוכנן במיוחד עבור טיפולי גוף ומרחיב את משפחת האפליקטורים שמבוססים על טכנולוגיית ה-SUPERB של החברה
מערכת ice | 
שמעון אקהויז (צילום תומר שלום)
חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave) ממשיכה בהרחבת היצע הפתרונות ללקוחותיה. החברה מעדכנת היום כי קיבלה את אישור ה-FDA, מינהל המזון והתרופות האמריקאי, עבור אפליקטור חדש המיועד במיוחד לטיפולי גוף - ה-"Lift EX". האישור סולל את הדרך להשקה של ה-Lift EX בארה"ב. האפליקטור החדשני ממנף את טכנולוגיית ה-™SUPERB של סופווייב, ותוכנן במיוחד עבור טיפולי גוף באופן יעיל ונוח למטפל ולמטופל.

אפליקטור ה- Lift EX (באדיבות סופווייב)
היתרונות של Lift EX :
האפליקטור החדש כולל 7 מתמרי אולטרסאונד ברוחב כפול, מגדיל את הפרודוקטיביות של המטפלים ומאפשר זרימת מטופלים , יעילה ורווחית יותר.
כיסוי רחב: המתמרים ברוחב כפול מספקים כיסוי רחב ועקבי יותר, ומבטיחים טיפול אחיד באזורי גוף גדולים יותר, מה שמועיל במיוחד לשיפור ברפיון העור ובצלוליט.
יישום רב תכליתי: מכשיר אחד עם שלושה אפליקטורים שונים למגוון רחב של טיפולי פנים וגוף.
לדברי לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב: "מגוון התכונות המשופר של ה-Lift EX מהווה שדרוג בכל הקשור לטיפולים לא-פולשניים עבור שטחי עור גדולים, כגון צלוליט ורפיון העור. ה-Lift EX הינו בעל אותם אישורי FDA כמו אפליקטור ה-Lift של סופווייב תוך שהוא מאפשר אופטימיזציה ייחודית לטיפולי גוף. אפליקטור הגוף החדש מרחיב את אפשרויות הטיפול ומאפשר למטפלים להציע טיפולים מיוחדים עבור אזורי גוף מרובים".
סקפורי הוסיף: "כולל צלוליט ורפיון העור המשלימים את טיפולי הפנים המבוצעים על ידי האפליקטורים Lift ו-Precise של סופווייב. חשוב לציין כי השימושים הרב-תכליתיים של אפליקטור הגוף הגדול מציעים הזדמנויות הכנסה נוספות למטפלים המשתמשים בסופווייב, מכיוון שהוא מאפשר זרימת מטופלים יעילה ורווחית יותר".


לו סקפורי (באדיבות סופווייב)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה