בעולם

מכה לבכירי החמאס מכיוון בריטניה: אלו הצעדים שתנקוט נגדם

ארגון הטרור חמאס, במתקפת הפתע הרצחנית שלו על יישובי העוטף ב-7 לאוקטובר, הצליח להדליק למדינות בעולם שקיבלו פלסטינים כפליטים, נורה אדומה. כעת בבריטניה נוקטים בצעדים נגד בכירי הארגון, במטרה להעביר מסר
מערכת ice |  1
תומכי חמאס (צילום פלאש 90/ וויסאם השלמון)
בבריטניה עולים לאחרונה יותר ויותר קולות אשר מודאגים מכמות המוסלמים הנמצאים באנגליה, בעיקר בלונדון, לאחר המתקפה של חמאס ב-7 לאוקטובר, שהראתה לעולם שאין מדינה שחסינה מהטרור של הארגונים האסלאמיים הקיצוניים.
כידוע, ישנו ריכוז גדול של מוסלמים בעיר לונדון, כאשר חלקם מצהירים בפומבי כי הם אינם נאמנים לחוק הבריטי והם פועלים לפי חוקי השריעה בלבד, ואף פועלים לגרום למקומיים לשנות את מערכת החוקים שלהם.
למדינות המחשיבות עצמן כליברליות ביותר כגון צרפת, בריטניה וגרמניה, נראה שנמאס מהאיומים מצד המוסלמים, שהגיעו כפליטים או מהגרים וכעת מאיימים על הביטחון האישי של אזרחים בבריטניה. במהלך אחת מהפגנות הענק בתמיכה בפלסטינים ונגד ישראל שהתקיימה בלונדון, הגיעו פעילי ימין פטריוטים אנגלים, במטרה להתעמת עם תומכי הפלסטינים, אך לבסוף המשטרה הצליחה לחצוץ בין המחנות.
כעת בבריטניה נוקטים בצעדים אישיים נגד ראשי ארגון הטרור חמאס והודיעו על סנקציות שיוטלו על הבכירים מחמוד א-זאהר, עלי בארכה, מאהר עובייד, אכרם אל אג'ורי, חאלד חומאן, רידא עלי חמיס ואיימן אחמד אל דוויק. חלק מהסנקציות כוללות הגבלות תנועה נגד הבכירים וניתוק הזרמת המימון לארגון הטרור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפחדים
    דליה 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שלילית אזרחות.וגרוש יצילו את הדמוקרטיה בעולם
    סגור