בעולם

הולך ומסתבך: פאף דדי מגיב להאשמות נגדו על אונס והתעללות

לאחר ששון 'דידי' קומבס (פאף דדי), נחשף לתביעות בגין תקיפה מינית והתעללות, הראפר מגיב להאשמות נגדו ואומר: "מספיק זה מספיק"

מערכת ice | 
פאף דידי (צילום ויקיפדיה)
התלונות נגד קומבס החלו ב-16 בנובמבר בתביעה של חברתו לשעבר, קסנדרה "קאסי" ונטורה, שהאשימה אותו בסחר במין ובתקיפה מינית. בן ברפמן, עורך דין של קומבס, אמר בהצהרה ל-CNN ביום שבת: "החלטתו של מר קומבס ליישב את התביעה אינה מערערת בשום אופן את ההכחשה המוחלטת שלו לטענות. הוא שמח שהגיעו להסדר הדדי ומאחל לגב' ונטורה בהצלחה".
אתמול (רביעי), לאחר שתגובות מרושעות על הנושא הציפו את הרשת, הראפר העלה ברשתות החברתיות פוסט בו כתב: "מספיק זה מספיק. בשבועיים האחרונים ישבתי בשקט וצפיתי באנשים מנסים לרצוח את הדמות שלי, להרוס את המוניטין שלי ואת המורשת שלי".
עוד הוסיף קומבס וכתב: "האשמות מחליאות אותי. אני רוצה להיות ברור: לא עשיתי אף אחד מהדברים הנוראים שנטענו נגדי. אני אלחם למען הכבוד שלי, השם שלי, על המשפחה שלי ולמען האמת".
עד כה נגד דידי הוגשו שלוש תביעות. האחרונה מביניהן הוגשה בבית המשפט העליון בניו יורק על ידי אישה שטענה כי הראפר סימם ואנס אותה ב-1991 כשהייתה סטודנטית בקולג'. בתביעה נטען כי קומבס סימם אותה עד שלא הייתה מסוגלת לעמוד או ללכת על הרגליים. בנוסף טוענת התובעת שהראפר צילם את האונס והפיץ אותו בין חברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה