בעולם

ראש עיריית מיאמי בתמיכה למשפחות החטופים: "מה שקורה בעולם הוא עלבון"

משלחת הסברה של משפחות החטופים והנרצחים ביוזמת משרד התפוצות ובשיתוף משרד החוץ קיימה פגישה מיוחדת עם ראש עיריית מיאמי פרנסיס סוארס שהעביר מסר: "מה שקורה ברחובות וקמפוסים בארה"ב הוא עלבון לנרצחים ולחטופים"
מערכת ice | 
ראש עיריית מיאמי עם משפחות החטופים (צילום משרד התפוצות)
היום (ה׳) משלחת ההסברה של משפחות החטופים והנרצחים - ביוזמת משרד התפוצות ובשיתוף משרד החוץ ומנהלת עמ"י, קיימה פגישה מיוחדת עם ראש עיריית מיאמי, פרנסיס סוארס, שהעביר מסר ברור: 
״מה שקורה עכשיו ברחובות ובקמפוסים בארה"ב ובמקומות אחרים הוא עלבון לנרצחים ולחטופים בישראל".
כזכור, מאז החל צה"ל לפעול ברצועת עזה נגד מחבלי ארגון הטרור חמאס בעקבות אירוע הטרור ביישובי עוטף עזה ב-7.10 שגבה את חייהם של יותר מ-1,100 ישראלים, לפציעתם של יותר מ-7,000 ולחטיפתם של 240 ישראלים נוספים, גדלו אירועי האנטישמיות ברחבי ארצות הברית ובכלל בעולם.

ביום שלישי האחרון השתתפו בארצות הברית כ-300,000 איש בעצרת ענק של הקהילה היהודית בארה"ב למען ישראל שנערכה בשדרה הלאומית בוושינגטון. מי שבין היתר נאם בעצרת הוא מייקל רפפורט, הקומיקאי האהוב, שם אמר: "בכל חיי, מעולם לא חשתי גאווה גדולה יותר להיות יהודי. אלה זמנים משוגעים, אבל כיהודים מסביב לעולם ראינו את הכול, שמענו את הכול. ישראל לא הולכת לשום מקום. אנשים יהודים לא הולכים לשום מקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה