בעולם

בנט בראיון לבוזוליק: "חמאס בונה מנהרות טרור מתחת לבתי חולים"

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר נפתלי בנט התראיין לשחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק שהגיע לארץ על מנת לחזק את ההסברה הישראלית, בנוסף הודיע בנט כי ייצא למסע הסברתי בארה"ב
מערכת ice | 
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר נפתלי בנט התראיין אמש לשחקן האוסטרלי נתניאל בוזוליק שהגיע לארץ על מנת לחזק את ההסברה הישראלית בעולם. בנוסף לכך הודיע אמש בנט כי ייצא למסע הסברה ברחבי העולם על מנת לקדם את הנרטיב הישראלי בקשר לארגון הטרור חמאס.
"הלילה אני יוצא למסע הסברתי בניו יורק ווושינגטון" כתב בנט בחשבון הטוויטר שלו, מצבנו הבינלאומי לא טוב, מטרתי לסייע למדינה בקרב הקונגרס ובדעת הקהל על מנת שנוכל למחוק את חמאס. יש פי 15 צפיות בתכנים פלסטיניים לעומת פרו ישראלים בטיקטוק, אפעל בכל כוחי לשנות זאת".

בראיון לבוזוליק אמר בנט: "כשמישהו אומר מהנהר עד לים, פלסטין תהיה חופשית, אז הכוונה היא לכל ישראל. חמאס זה כמו מדינה קטנה בתוך עזה, אנחנו יצאנו מעזה ב-2005 והם לקחו את השלטון שם, מבחינת גודל עזה היא כמו סינגפור של המזרח התיכון, מקום יפה, מזג אוויר טוב אבל במקום שהם יבחרו להשקיע את מיליוני הדולרים באזרחים ופיתוח המקום, הם בונים מנהרות טרור מתחת לבתי החולים, בתוך בתי הספר יש להם מפקדות טרור משם הם יורים טילים, תכתוב בגוגל חמאס ותבין מי הם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה