בעולם

עשרות הרוגים ומאות פצועים: מתקפת מל"טים בסוריה

עשרות הרוגים ויותר מ-150 בני אדם: מתקפת מל"טים התרחשה בטקס סיום של קורס קצינים של המכללה הצבאית בחומס. שר ההגנה הסורי היה במקום ועזב דקות לפני האסון
מערכת ice | 
פיצוץ בלבנון (צילום פיצוץ בלבנון)
מתקפת מל"טים התקיימה בסיום טקס קורס קצינים של המכללה הצבאית בחומס. במסגרת המתקפה נהרגו 66 בני אדם ויותר מ-150 איש נפצעו. בתחנת הרדיו הסורית א-שאם מדווחים כי שר ההגנה הסורי נכח במקום ועזב כמה דק' לפני המתקפה.
בהודעה ראשונית של הצבא הסורי נטען כי מי שעומדים מאחורי המתקפות הם "ארגוני טרור חמושים הנתמכים על ידי גורמים בינלאומיים." הצבא הסורי טען בנוסף כי "הפיקוד הכללי של הצבא רואה בפעולת טרור פחדנית זו מעשה פלילי חסר תקדים, ומאשר כי יגיב במלוא העוצמה ובנחישות נגד ארגוני הטרור הללו, בכל מקום בו יימצאו."
עדי ראייה שהיו בסמוך למקום אמרו לרויטרס: "לאחר הטקס אנשים יצאו לחצר ואז הייתה פגיעה של חומרי נפץ. אנחנו לא יודעים מאיפה זה הגיע, וגופות היו פזורות על הקרקע."
בישראל מיהרו להגיב ולטעון כי הם לא עומדים מאחורי המתקפה והוסיפו שאין לה קשר אליה כלל. אפשרות נוספת שעולה בנוגע לזיהוי המפגעים, היא ארגונים שממומנים על ידי הצבא הטורקי שדואג להשאיר "רשת ביטחון" בגבול המשותף עם טורקיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה