בעולם

השף האהוב סוגר את המסעדה החמישית והאחרונה שלו

השף ג'יימי אוליבר נכשל באוסטרליה. המסעדה החמישית והאחרונה של השף ביבשת פשטה רגל ונסגרה. הסגירה מצטרפת לגל סגירות כללי של מסעדות שף באוסטרליה
מערכת ice | 
מסעדה סגורה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אוסטרליה כנראה לא ממש מחבבת את ג'יימי אוליבר. השף הפופולרי סגר לאחרונה את המסעדה החמישית והאחרונה שהייתה לו ביבשת, אחרי שזו פשטה רגל. לפי ישראל היום, מדובר במסעדה איטלקית המתמחה בפיצה ועד כה הייתה פעילה בסמוך לחוף הזהב בעיר קייט.
לפי הדיווחים, המסעדה צברה חובות בהיקף של כמיליון דולר אוסטרלי, וכי ביום סגירתה נותרו בחשבונה רק 7,336 דולר אוסטרליים. חובות המסעדה עומדים על כ-91 אלף דולר (שכר דירה), ו-915 אלף דולר נוספים שהיא חייבת לגורמים אחרים.
כאמור לא מדובר במסעדה הראשונה שהשף סוגר ביבשת אוסטרליה. מאז תחילתה של מגפת הקורונה סגר השף ארבע מסעדות איטלקיות נוספות. עם זאת, אוליבר הוא לא ייחודי במגזר ובכללי ישנו גל סגירות של מסעדות שפים לאחרונה.
מנגד, יש לזכור כי לא מדובר בפעם הראשונה שמסעדותיו של אוליבר ברחבי העולם נאלצו להיסגר בגלל התנהלות כלכלית לקויה. כבר משנת 2019 רשת המסעדות האיטלקיות של השף קרסה וגרמה לסגירתם של יותר מ-20 סניפים ופיטורים של כאלף עובדים. עם זאת, רק לאחרונה דווח כי למרות הקשיים, העסקים של אוליבר חזרו לרשום רווחים, כך לפי בלומברג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה