בעולם

רוסיה משגרת מסר ברור, תרתי משמע: ספינה אוקראינית הוטבעה

במהלך תרגיל נרחב של הצי הרוסי בחלק הצפון-מערבי של הים השחור, שוגר טיל מסוג "SS-N-2 סטיקס" לעבר הספינה האוקראינית "טרנופיל", אשר נלקחה במהלך הכיבוש של חצי האי קרים בשנת 2014
מערכת ice | 
אוקראינה, רוסיה (צילום freepik)
אחרי ההזהרה המילולית, הגיע גם האיום הפיזי. כמה ימים בלבד לאחר שהצבא של פוטין פרסם מסר תקיף, על פיו כל ספינה, לא משנה למי היא שייכת, אשר תתקרב לנמלים של אוקראינה - תוטבע, הצי הרוסי הציג את היכולות שלו לביצוע אותו האיום.
במהלך תרגיל נרחב של הצי בחלק הצפון-מערבי של הים השחור, שוגר טיל מסוג "SS-N-2 סטיקס" לעבר הספינה האוקראינית "טרנופיל", אשר נלקחה במהלך הכיבוש של חצי האי קרים בשנת 2014. כוונת ההרתעה הייתה מאוד ברורה, כאשר הסרטון של ההפצצה פורסם על ידי משרד ההגנה הרוסי עצמו, בו רואים את השיגור ואת הספינה שמתפוצצת, בתוספת הכיתוב הקר "המטרה הושמדה".
בנוסף, הכוחות הרוסיים פרסמו כי "במהלך התרגיל המשותף, ספינות הצי והתעופה של הצי תרגלו בידוד אזור סגור זמנית לשיט וכן ביצעו סדרה של דרכי פעולה לתקיפה ולתפיסת ספינת שיפלשו".
בימים האחרונים רוסיה תוקפת בעיר הנמל האוקראינית אודסה, ובתקיפה האחרונה דווח כי היא לא רק הרגה אדם אחד ופצעה עשרות (בהם ילדים), אלא היא גם כמעט והחריבה לגמרי קתדרלה עתיקה שעומדת בעיר כבר 228 שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה