בעולם

אנג'לינה ג'ולי תובעת את בראד פיט: על מה הפעם?

ב-2011 הבראנג'לינה רכשו את יקב "שאטו מיראוואל". פיט טען כי במשך השנים השקיע את כל נפשו בעסק החדש ודיבר בראיונות שונים על החיבה לחקלאות אותה רכש לאורך החיים. ג'ולי החליטה למכור את החלק שלה ביקב ולא סיפרה על כך לגרוש שלה, שתבע אותה בשל כך, בטענה שהמכירה עלולה לפגוע בכל העבודה הקשה שעשה. לפני כחודש וחצי השחקן התחרט ומשך את התביעה שלו, אבל לג'ולי זה ממש לא הספיק
מערכת ice | 
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (צילום ויקיפדיה, פייסבוק)
כמעט שבע שנים עברו מאז שאנג'לינה ג'ולי הגישה בקשה להתרגש מבראד פיט ויותר מארבע שנים עברו מאז שהליך הגירושין המכוער הסתיים לו, אבל הקרבות המשפטיים של בני הזוג לשעבר עדיין לא נגמרו. ג'ולי שוב תבעה את פיט ביום שישי האחרון. למה? כי הוא תבע אותה קודם.
ב-2011 הבראנג'לינה רכשו את יקב "שאטו מיראוואל". פיט טען כי במשך השנים השקיע את כל נפשו בעסק ודיבר בראיונות שונים על החיבה לחקלאות אותה רכש לאורך החיים. לא מזמן, ג'ולי החליטה למכור את החלק שלה ביקב ולא סיפרה על על הכוונות לגרוש שלה, שתבע אותה בשל כך, בטענה שהמכירה עלולה לפגוע בכל העבודה הקשה שעשה. לפני כחודש וחצי, השחקן התחרט ומשך את התביעה שלו, אבל לג'ולי זה ממש לא הספיק.
השחקנית הגישה תלונה נגדית, בטענה כי פיט בזבז רווחים בשווי של מיליוני דולרים על תיקונים פשוטים, כמו שיפוץ אולפן ההקלטות למשל ובכך רוקן את קופת העסק המשותף שלהם.
על פי מסמך מתוך התביעה שהוגשה, אשר הגיע לידי מגזין Page Six, זה מה שג'ולי חושבת על הטענות של פיט כי הוא בנה את העסק במו ידיו: "הוא ביקר בכרמים כדי להתפעל מעבודתם של הפועלים הצרפתים ותו לא הרעיון שבראד 'בנה' את המקום – הוא מגוחך. הוא שחקן, לא יינן. הוא עוסק באשליות, לא באדמה ובענבים. במהלך השנים שבהן לכאורה 'בנה' את העסק, הוא צילם והופיע בעשרות סרטים, הופיע בקידומי מכירות רבים מספור, נהנה מהמותרות של לשוטט ברחבי העולם להקרנות בכורה של סרטים והשתתף במסיבות הוליוודיות. הוא לא יינן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה