בעולם

מרים אדלסון תפנה גב לטראמפ ותתמוך במתחרה שלו?

רון דה סנטיס בילה בישראל לצד כמה תורמים חשובים של טראמפ אותם הוא מקווה לרתום למסע הבחירות שלו. השאלה הגדולה היא האם אדלסון תביע בו תמיכה שיכולה לסייע לו לקמפיין גם כלכלית וגם תדמיתית
מערכת ice | 
מרים אדלסון, רון דה-סנטיס (צילום Gage Skidmore, ויקיפדיה/ flickr-U.S. Embassy Jerusalem)
ביום העצמאות האחרון ביקר מושל פלורידה רון דה סנטיס בישראל. אצלנו אמנם הביקור לא היה בראש הכותרות, אולם באמריקה עוקבים בעניין רב אחרי המסע העולמי של דה סנטיס שעשוי להכריז בקרוב על ריצה לנשיאות ארצות הברית. 
דה סנטיס השתתף בין היתר בכנס "הפנים של ישראל" מטעם הג'רוזלם פוסט שנערך במוזיאון הסובלנות בירושלים, ובירך את ישראל ליום העצמאות. מי שהגיע לראותו שם היו המיליארדרים סילבן אדמס, שהדליק משואה, ומרים אדלסון.
אדמס אמר לו "אולי בפעם הבאה תבוא לפה באייר פורס וואן", אולם המפגש החשוב יותר של המושל היה עם אדלסון שגם סעדו יחד לאחר מכן. אלמנתו ויורשת הונו של שלדון אדלסון אמרה לקראת הבחירות הקרובות אמרה שהיא תישאר "נייטרלית" בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית. אולם, במקרה שדה סנטיס ינצח, התמיכה שלה תהיה מאוד חשבוה עבורו, במיוחד אם טראמפ יחליט לרוץ עצמאית במקביל.

אדלסון היתה יחד עם בעלה המנוח מהתורמים הגדולים של דונלד טראמפ כשרץ לנשיאות, אבל תרמו יחד גם לקמפיין של דה סנטיס לראשות מדינת פלורידה. 
נדבן נוסף שנכח בסעודת הכבוד במוזיאון הסובלנות, וגם הנחה את האירוע, הוא לארי מייזל, שנחשב למקורב לרה"מ נתניהו. הנדבן מדבר היה גם מהתורמים החשובים של טראמפ ב-2016 וכעת אולי יעביר את תמיכתו למתחרה הצעיר.
דה סנטיס נשא נאום בו הביע תמיכה בישראל והשתדל שלא לבקר את ממשל ביידן. "למרבה הצער בעשור האחרון ישראל נדחפה להיות סוגיה פוליטית. אבל התמיכה צריכה להיות דו מפלגתית ואני מקווה שנחזור לכך", אמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה