בעולם

האפיפיור באמירה מפתיעה: "סקס זה דבר יפה, טינדר זה נורמלי"

האפיפיור אמר: "סקס הוא אחד הדברים היפים שאלוהים נתן לבני אדם", בשיחה עם 10 צעירים דוברי ספרדית עבור הסרט התיעודי "האפיפיור: תשובות" שיצא בשבוע שעבר בדיסני פלוס
מערכת ice | 
האפיפיור פרנקציסיוס (צילום ויקיפדיה)
האפיפיור פרנציסקוס שבר את שתיקתו לגבי כמה נושאים שנויים במחלוקת ואמר ששימוש באפליקציות היכרויות הוא "נורמלי" והלימוד של הכנסייה הקתולית על מין "עדיין בחיתולים". בסרט תיעודי חדש, שעלה בשבוע שעבר, ראש הכנסייה הקתולית העולמית התבטא בנושאים שבדרך כלל הוד קדושתו נמנע מלדון בהם.
האפיפיור אמר: "סקס הוא אחד הדברים היפים שאלוהים נתן לבני אדם", בשיחה עם 10 צעירים דוברי ספרדית עבור הסרט התיעודי "האפיפיור: תשובות" שיצא לאחרונה. הקבוצה האינטימית, שטווח הגילאים שלה נע בין 20 ל-25, כללה קתולים, נוצרים, אתאיסטים, אגנוסטים ומוסלמי אחד. הם ישבו עם האפיפיור והתקילו אותו במגוון נושאים רגישים, כולל מין, אוננות, משבר ההתעללות המינית של הכנסייה, גזענות, הגירה, הפלות ונושאי להט"ב. הסרט הוקלט ביוני 2022 ויצא ב-Disney+ ביום רביעי האחרון (5 באפריל).
כשאלחנדרה, אישה שיוצרת תוכן למבוגרים באתרי סטרימינג בשידור חי, שאלה אותו על פורנוגרפיה ואוננות, האפיפיור אמר שהפורנוגרפיה "מקטינה". הוא הסביר: "להביע את עצמך מינית זה משהו עשיר. כל דבר שמצמצם ביטוי מיני אמיתי מפחית גם אותך, הוא הופך אותך לחלקי וזה מקטין את העושר הזה. למין יש דינמיקה משלו. הוא קיים מסיבה כלשהי. זה ביטוי של אהבה".
בעוד שפרנציסקוס בן ה-86 הודה שאין לו טלפון, תשובתו הייתה די מפתיעה כשנשאל על מחשבותיו לגבי אנשים צעירים שנפגשים באפליקציות היכרויות כמו טינדר. "זה נורמלי. לצעירים יש את הדחף הזו לפגוש אחד את השני וזה טוב מאוד", הוא אמר בהתלהבות. כאשר האפיפיור נשאל אם הוא רוצה להיות במערכת יחסים, הוא אמר שהוא היה פעם אחת כזאת: "זה היה לפני שנכנסתי לכנסייה, אבל אז בחרתי בהתנזרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה