בעולם

טרגדיה מחרידה: תינוק בן שנה נורה למוות על ידי אחיו בן ה-5

תוך מספר ימים בלבד אירוע ירי נוסף התרחש בארה"ב, כאשר הפעם מדובר בנשק שהושאר בחדר עם ילדים ללא השגחה. במסגרת האירוע ילד בן חמש ירה באחיו התינוק לאחר שמצא את האקדח
מערכת ice | 
אקדח (צילום pixabay)
מקרי הירי בארה"ב פשוט לא מפסיקים להתרחש ולגבות חיים טרם עת. השבוע מדווח על אירוע ירי טרגי, במסגרתו ילד בן חמש ירה למוות באחיו הקטן, בן כשנה בלבד. האירוע התרחש בדירה בה שהו באזור אינדיאנה.
על פי הערכות ראשוניות, הילד הצעיר מצא את האקדח בדירה בשעות הצהריים, הרים אותו וירה בפעוט לידו. בדירה נכח מבוגר אחד ולא ידוע בעת זו האם מדובר בהורה או קרוב משפחה. כמו כן, לא ברור מדוע האקדח היה שם ללא השגחה והאם הוא היה בכלל תחת רישיון.
לאחר הירי אדם לא מזוהה התקשר לכוחות ההצלה ואף שאלו הגיעו במהרה, הם גילו בדירה כי אין עוד דבר שניתן לעשות עבור התינוק. נכון לעכשיו לא התבצעו מעצרים במסגרת החקירה ולאחר שזו תסתיים, הפרקליטות עתידה להחליט אם רלוונטי להגיש כתבי אישום.
כאמור לא מדובר במקרה היחיד לאחרונה. רק השבוע דווח כי מספר בני אדם נרצחו בבית ספר נוצרי בנאשוויל לאחר שאישה טרנסג'נדרית נכנסה למתחם והחלה לירות בנוכחים. בין הקורבנות היו שלושה ילדים ושלושה אנשי צוות. בחקירה לאחר מכן התגלה כי האישה הייתה תלמידה בבית הספר בעבר, אך המניע לירי טרם נקבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה