בעולם

דאגה בעולם: רוסיה שוקלת שימוש בנשק גרעיני נגד האמריקאים

פרסום חדש בסוכנות הידיעות הרוסית ריה טוענת שרוסיה שוקלת שימוש בנשק גרעיני. דיווח זה מגיע על רקע האסטרטגיה החדשה שהרוסים בונים לתקיפה יזומה מצד האמריקאים
מערכת ice | 
ולדימיר פוטין, ג'ו ביידן (צילום ויקיפדיה, CBS News)
על פי פרסום בסוכנות הידיעות הרוסית ריה רוסיה שוקלת שימוש בנשק גרעיני על מנת להדוף מתקפה אמריקאית כחלק מאסטרטגיה רוסית חדשה שנמצאת בהכנות במידה וארצות הברית תחליט לתקוף את רוסיה.
מאז הפלישה הרוסית לאוקראינה לפני כשנה בכירים וכתבים רוסים מפרסמים שלל ידיעות תוקפניות והתבטאות זו היא האחרונה מביניהן. התבטאות זו פורסמה על מנת להרתיע את ארצות הברית מהתקפה שהרוסים חושבים שעלולה להגיע. "וושינגטון חוששת שהיא עלולה לאבד את הדומיננטיות על העולם, וכנראה הכינה תכניות לפגיעה ברוסיה כדי לנטרל אותה״.
עוד נכתב במאמר כי: "בתגובה לתוכניות וושינגטון, מומחים רוסים פיתחו באופן פעיל אסטרטגית פעולה לכוחות המזוינים – שכוללת את השימוש בנשק אסטרטגי התקפי והגנתי מודרני, גרעיני ולא גרעיני, תוך התחשבות בטכנולוגיות הצבאיות העדכניות ביותר״. סוכנות הידיעות הרוסית פנתה לקרמלין על מנת לקבל תגובה לכך אך טרם קיבלה תגובה.
כותב המאמר הוסיף כי: "״מוסקבה צריכה להיות מסוגלת להראות לארצות הברית שהיא לא יכולה לשתק את מערכת הטילים הגרעיניים של רוסיה – ושהיא לא תוכל להדוף מתקפת תגמול״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה