בעולם

הסכסוך במשפחת המלוכה נמשך: "וויליאם לא יכול להסתכל לאחיו בעיניים"

המתח במשפחת המלוכה הבריטית ממשיך על רקע האירוע ההכתרה המתקרבת של המלך צ'ארלס, על פי מגזין Mirror הבריטי הארי לא מתכוון להגיע לטקס ההכתרה
מערכת ice | 
הנסיך וויליאם והארי (צילום פייסבוק)
היחסים בין האחים לבית המלוכה הבריטי לא נראים קרובים לפיוס. על פי פרסום במגזין Mirror הארי לא מתכוון להגיע לטקס הכתרת המלך צ'ארלס אם ירגיש אווירה רעילה כפי שהרגיש בהלוויה של סבתו המלכה אליזבת. 
"הוא לא מתכוון לבוא אם הוא מרגיש שהאווירה תהיה רעילה, כפי שהייתה במהלך הלווייתה של המלכה אליזבת' בספטמבר האחרון. הארי אמר שהוא רוצה להתפייס עם משפחתו, אבל עד כה שום דבר לא השתנה", כן נטען במגזין הבריטי.
המתח בין השניים עלה עוד יותר כאשר הארי הזכיר את אשתו של וויליאם בספרו החדש "Spare". ואף גרם לוויליאם לא לרצות לשקם את היחסים עם אחיו למרות רצון אחיו הארי לעשות זאת. המגזין הבריטי "דיילי מייל" מדווח שווילאם "לא במצב רוח לכל סוג של שיח עם הארי". 
"אני שומע שלוויליאם אין שום כוונה להתנצל, והוא נבצר בעמדתו", הוסיף המקור. "במיוחד בגלל הדרך בה הארי התייחס לאשתו. זה לא שמערכת היחסים ביניהם היא בתחתית, היא פשוט לא קיימת. אני פשוט לא רואה תרחיש שבו וויליאם בכלל יכול להסתכל לאחיו בעיניים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה