בעולם

וירג'ין אטלנטיק יוצאת במחווה מרגשת לזכר המלכה אליזבת השנייה

ל-Virgin Atlantic יש היסטוריה ארוכה עם מטוסים שנקראו על שם נשים מפורסמות וחזקות
מערכת ice | 
QUEEN OF THE SKIES (צילום Virgin Atlantic)
חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק, יוצאת במחווה מרגשת למלכה אליזבת השנייה, שהלכה באחרונה לעולמה ותקרא למטוס החדש שלה "QUEEN OF THE SKIES" ותוסיף לו את הרישום המלכותי  G-VEII. הכיתוב "QUEEN OF THE SKIES" ימוקם בקדמת המטוס, מעל אחד מהקמעות המעופפים המפורסמים של וירג'ין אטלנטיק,(highflyers) שכוללים תמונות של גברים ונשים המייצגים את בריטניה המודרנית אוחזים בגאווה את דגל הממלכה הבריטית.
ל-Virgin Atlantic יש היסטוריה ארוכה עם מטוסים שנקראו על שם נשים מפורסמות וחזקות. המטוס "Diana" נקרא על שם הנסיכה דיאנה. המטוס "Lady Emmeline" (ליידי אמלין), עושה כבוד למייסדת תנועת הסופרג'ט ולפעילת זכויות נשים, אמלין פאנק'ורסט. המטוס “Fearless Lady" (גברת חסרת פחד), הינו מחווה לאימו של מייסדת חברת התעופה, איב ברנסון. איב, שתוארה כ"יזמית לפני שהמילה הייתה קיימת", ניהלה חיים ססגוניים שכללו שיעורי גלישה כשהיא מחופשת לנער ועבודה כדיילת אוויר חלוצה בנתיבים המאתגרים של British South American Airways.
קורנל קוסטר, סמנכ"ל לקוחות ותפעול בוירג'ין אטלנטיק, "בדיוק כמו המלכה אליזבת בתקופת שלטונה ההיסטורי שנמשך כ-70 שנה, וירג'ין אטלנטיק גאה להניף את הדגל של הממלכה המאוחדת בכל רחבי העולם. בעוד מספר חודשים יצטרף לצי המטוסים שלנו ה- "QUEEN OF THE SKIES" וזאת המחווה שלנו  למלכה בלתי נשכחת ואהובה".
יצוין עוד כי בשנת 2019 וירג'ין אטלנטיק הפכה לחברת התעופה הראשונה בבריטניה שהכריזה על הזמנה של 16 מטוסי איירבאס רחבי גוף A330-900Neo בהיקף של 4.7 מיליארד דולר ובכך אישרה את מחויבותה להטיס את הצי הירוק ביותר בשמיים. המטוס השלישי של החברה בסדרת A330Neo יצטרף לי בחודש אפריל ויפעל לצד "בילי הולידיי" ו"אלייזה דוליטל" על הקו בין לונדון למיאמי/ניויורק/טמפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה