בעולם

37 שנה אחרי: ההודעה בבקבוק התאחדה עם בעליה

לפני 37 שנים, טרוי הלר בן ה-10 שלח מכתב בבקבוק ושכח ממנו. שתי מורות מפלורידה מצאו את הבקבוק שנסחף חזרה לחוף ודאגו לאיחוד המרגש
מערכת ice |  1
הבקבוק (צילום פייסבוק)
מכתב בבקבוק הוא צורת תקשורת באמצעותה נשלח מסר בתוך בקבוק אטום וזאת מתוך כוונה, מחשבה או תקווה שיגיע בזמן בלתי ידוע בעתיד לאדם שיוכלו לקרוא את המסר.
בשנת 1985 טרוי הלר בן ה-10 שלח מכתב שכזה וכתב S.O.S (הצילו), כנראה בתור הלצה באחד מחופי פלורידה. הלר כבר הספיק לשכוח מהמכתב, אך פתאום המכתב חזר.
ב-13 בנובמבר, לאחר שהוריקן ניקול תקף את האזור, הוא שטף אל החוף בסבסטיאן, פלורידה, כ-20 ק"מ מהמזח שבו הלר שחרר אותו. שתי מורות שניקו את האזור לאחר הסערה גילו את השריד משנות השמונים טמון בקבוק פפסי מזכוכית.

קייטי ואנני קרמקס שמצאו את הבקבוק החליטו להחזיר אותו לשולח. בנות הזוג שיתפו את הסיפור בטיק טוק, שברו את הבקבוק ומצאו את הפתק בו רשום שמו של הלר, יחד עם מספר טלפון וכתובת בלואיוויל, קנטאקי.
בבקבוק היה פתק נוסף בו נכתב "נ.ב מי שימצא את זה, תתקשר אליי או תכתוב לי".
הזוג חיפש את פרטי הקשר של הלר באינטרנט ובסופו של דבר שלחו לו תמונה של המכתב. "ברגע שראיתי את זה, נזכרתי שכתבתי את זה", אמר הלר שתלה את המכתב המקורי בביתו.
"זה משהו שמעולם לא חשבתי שיקרה", אמר. "חשבתי שפשוט אזרוק אותו לים ופשוט אראה לאן הוא הולך, אתה יודע? זה פשוט מדהים שזה סוף סוף מצא את הדרך חזרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך יוצרים קשר
    השני מהאמצע 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במייל? אס אם אס? בווטסאפ? בפייס? בנייד? איך בכלל אנשים התקשרו בשנות השמונים? שולחים מכתב, מחכים המון זמן ומקבלים תשובה? בטלפון עם אסימונים? (אז לא היה טלפון לכל בית חוץ מעדיפואים). אפשר היה לנסוע. אוטובוסים של אגד ירוקים או רכבת עשויה מעץ עם דלת שלא נסגרת לבד. היו אפניים (לא חשמליים אבל עם הילוכים) ואפשר היה ללכת ברגל (בלי וייז). קראנו אז את 'הלם העתיד 'ואמרנו שלנו זה לא יקרה...
    סגור