בעולם

הבת של קניה ווסט בעד היהודים? זה האקט המחאתי

חוזר בתשובה? אחרי אינספור אמירות אנטישמיות, ההפתעה של קניה ווסט אתמול היתה החולצה שלבשה בתו נורת' בת ה-9: מגן דוד עם צלב באמצע
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
קניה ווסט לא מפסיק לעצבן את כולם בזמן האחרון עם ההערות האנטישמיות שלו. אבל מה לובשת הבת הקטנה שלו בדרך חזרה מבית הספר? חולצה עם מגן דוד.
בתמונה שפורסמה באתר הרכילות TMZ נצפה ווסט (YE) לוקח לקניות את בתו בת ה-9 נורת' ווסט, המשותפת לו ולקים קרדשיאן ממנה התגרש בשנה שעברה. מה שמשך את העין היתה החולצה שלבשה נורת' - מגן דוד עם צלב באמצע יחד עם המילים Donda והתאריך 8.5.2021.

החולצה הייתה למעשה חלק מקולקציית המרצ'נדייז שקניה הוציא במהלך אירוע האזנה לאלבום "Donda" באצטדיון מרצדס-בנץ באטלנטה לפני יותר משנה. מה שלא ברור הוא הכוונה מאחורי עיצוב החולצה: רבים אמרו שהצלב בתוך מגן דוד מסמל את הנצרות המרכזית ביהדות, בעוד שאחרים אמרו שהוא פשוט מראה על הרמוניה בין שתי הדתות.
 
שלשום דווח כי קים קרדשיאן ו-Ye הגיעו להסדר גירושין הכולל משמורת משותפת על ארבעת ילדיהם וחלוקת נכסי הנדל"ן שלהם. למרות שתהיה להם משמורת משותפת על ילדיהם, בני 3, 4, 6 ו-9, קרדשיאן תקבל 200,000 דולר לחודש למזונות ילדים, מכיוון שהם יבלו איתה את רוב זמנם, כך דיווח ה"ניו יורק פוסט". בני הזוג המפורסמים נישאו ב-2014, וקרדשיאן הגישה תביעת גירושין בשנה שעברה, תוך ציון העובדה כי יש פערים ביניהם שהם בלתי ניתנים לגישור.
מה שאולי יקשה עליו לשלשם מזונות היא העובדה שרשויות המס הקפיאו ארבעה מחשבונות הבנק של קניה ווסט, עקב חוב מס בסך 50 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה