בעולם

קניה ווסט מכריז על ריצה לנשיאות ומציע לטראמפ להיות סגן הנשיא

קניה ווסט מכריז באופן רשמי על ריצה לנשיאות ארה"ב ב-2024 וכבר בהתחלה הוא מנסה להוריד את "המתחרה" שלו טראמפ. ווסט חושף שהציע לטראמפ להיות סגן הנשיא, אלא שהוא לא הגיב להצעה בצורה נעימה כל כך
מערכת ice |  1
קניה ווסט, דונלד טראמפ (צילום מסך Gage Skidmore, MTV)
על אף שבעבר קניה ווסט רק רמז על כך שאולי ירוץ לנשיאות ארה"ב בבחירות של 2024, השבוע הוא הופך זאת לרשמי עם פרסום סרטן הקמפיין הראשון שלו באופן לא מפתיע כלל - בטוויטר. אבל, הסרטון הוא ממש לא הדבר שהפתיע את הצופים אלא הייתה זו דווקא החשיפה של ווסט בנוגע לטראמפ.
על פי הראפר, בעבר הלא רחוק הוא הציע לנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ להיות סגן הנשיא שלו - מה שהכעיס אותו לא מעט. יתרה מכך, ווסט עוקץ בסרטון את הנשיא לשעבר על כך שלא הגן על הפולשים לקפיטול בשנה שעברה בזמן שעוד היה נשיא. 
באופן לא מפתיע כלל ווסט לא זונח גם הפעם את האזכור של גרושתו קים קרדשיאן וטוען כי טראמפ אמר לו שחנן אסירה בשם אליס ג'ונסון (שהייתה בחסותה של קים) רק בשביל ווסט. לאחר שהראפר הציע לטראמפ להיות סגן הנשיא שלו, הוא לגמרי התהפך עליו, צעק ואף העליב את קים
גם טראמפ עצמו לאחרונה הכריז כצפוי על ריצה מחודשת לנשיאות והבטיח שיחזיר את אמריקה להיות גדולה ונהדרת בשנית. עם זאת הוא גם אמר שהמדינה טרם ניצלה את הפוטנציאל המלא שלה. 
כזכור לאחרונה ווסט היה המוקד של מחלוקת רבה עקב ההתבטאויות האנטישמיות והגזעניות הרבות שלו. כתוצאה מכך הוא איבד חוזים חשובים מול ענקיות אופנה, לצד הסטטוס שלו בתור מילארדר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף העולם
    ישראלי 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה בעולם
    סגור