בעולם

ניסיון התנקשות בדונלד טראמפ בשידור חי: ירי בזמן הנאום

בזמן נאומו בעצרת בפנסילבניה, מתנקש ירה לעבר הנשיא לשעבר שנפגע באוזנו ודימם על הבמה, היורה חוסל מידית על ידי השירות החשאי, ה-FBI החל לחקור את ניסיון ההתנקשות, הנשיא ביידן עודכן במקרה
מערכת ice |  2
דונלד טראמפ רגע אחרי הירי (צילום יוטיוב/ CBS 8 San Diego)
ניסיון התנקשות במועמד לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ במהלך עצרת בחירות בפנסילבניה. על פי התיעוד בשידור החי, נורו מספר יריות לעבר נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, שפונה מהמקום כשהוא מדמם מאוזנו.
עוד לפני שפונה מהמקום, נופף המיליארדר שמועמד לשוב לבית הלבן באגרופו לעבר תומכיו. מהבית הלבן נמסר כי הנשיא המכהן ג'ו ביידן עודכן על התקרית. דובר שירות החשאי הודיע כי ננקטו צעדי אבטחה וטראמפ במקום בטוח, וחקירה נפתחה.
 
על פי הדיווחים, התובע המחוזי של מחוז באטלר בפנסילבניה, אישר כי היורה החשוד ומשתתף אחד בעצרת מתו. אדם נוסף בעצרת היה במצב קשה. השירות החשאי אמר מאוחר יותר שני אנשים נפצעו באורח אנוש.
 הירי נחקר כניסיון התנקשות. השירות החשאי שיתף פרטים נוספים על עמדתו של היורה ואישר כי היורה נהרג על ידי השירות החשאי. ‏משתתף נוסף בעצרת של טראמפ הלילה מספר כי ראה את היורה החמוש והתריע על על כך למשטרה במקום, רגעים לפני הירי.
במקביל, ה-FBI נטל על עצמו את תפקיד של סוכנות אכיפת החוק הפדרלית המובילה בחקירת התקרית שבה היה מעורב הנשיא לשעבר דונלד טראמפ שהתרחשה מוקדם יותר היום בבאטלר, פנסילבניה.

סוכנים מיוחדים של מטה השטח של ה-FBI בפיטסבורג הגיבו מיד, כדי להצטרף אל חברי צוות תגובה לתקרית. אנו נמשיך לתמוך בחקירה זו עם מלוא המשאבים של ה-FBI, לצד שותפינו בשירות החשאי של ארה"ב וברשויות אכיפת החוק הממלכתיות והמקומיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טרמפ
    דיין שמעון 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלנו היו נחקרים מיידית ומעמידים אותם לדין על רצח כמו החייל הגיבור,
    סגור
  • 1.
    חבל שלא מת (ל"ת)
    א 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור