בעולם

אפליקציית באמבל מתנצלת לאחר שהשפילה נשים: "תהפכי לנזירה"

האפליקציה המוכרת, בה רק לאישה יש את האפשרות להתחיל שיחה, הוציאה התנצלות לרשתות החברתיות לאחר ניסיון נואש להשאיר נשים שרוצות למחוק את הפלטפורמה: "נדר מגברים זאת לא התשובה"

מערכת ice | 
באמבל בשיתוף פעולה עם ברבי (צילום יחצ באמבל)
אפליקציית ההיכרויות המוכרת באמבל התנצלה על ההודעות שמופיעות לאחר בקשת מחיקת הפרופיל, לפיהן מבקרים טענו כי ההודעות מביישות נשים. הקמפיין השיווקי באפליקציה כלל מסרים כמו: "נדר מגברים זאת לא התשובה" ו-"אל תוותרי על דייטים ותהפכי לנזירה".
באמבל טענו מצידם שהמודעות אמורות להיות הומוריסטיות ל:"קהילה שמתוסכלת מהיכרויות מודרניות". אבל אותם מבקרים לא ראו את המודעות כמשעשעות ואמרו שהן היו חסרות טעם והן נוגדות את המטרה המוצהרת של את החברה להעצים נשים.
כאמור, באמבל היא אפליקציית היכרויות יוצאת דופן, בה הנשים הן אלו שיוזמות את השיחה, כשיש חיבור חיצוני מותאם בין השניים. "בעולם שנלחם על כבוד ואוטונומיה על גופנו, זה מזעזע לראות פלטפורמות היכרויות מערערת את הבחירות של הנשים שנרשמו אליה", כתבה ירדן עמנואל, דוגמנית ושחקנית שדיברה בפומבי על החלטתה להימנע ממין בשמך שנה.
 
באמבל מצידם, אמרה שהיא מבינה את התלונות ותסיר את הפרסומים, שהחלו להופיע גם על שלטי חוצות בחודש שעבר. "עשינו טעות" אמרה החברה: "במשך שנים באמבל התייצב בלהט למען נשים וקהילות מדורות וזכותן לממש את הבחירה האישית במלואה. לא עמדנו בערכים האלו עם הקמפיין הזה ואנחנו מתנצלים על הנזק שהוא גרם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה