בעולם

רשת האופנה הבינלאומית בצעד חריג - הציגו תמיכה בפלסטין?

לוטי ויטון השיקה לאחרונה קולקציית בגדים חדשה ובה כמה בגדים עם סממנים פרו פלסטיניים מובהקים (צבעי ירוק, לבן ואדום). הדבר מצטרף לחברות נוספות שהביעו בעבר תמיכה בצד הפלסטיני באופן פומבי
מערכת ice | 
לואי ויטון (צילום פייסבוק/louis vuitton)
לואי ויטון השיקה לאחרונה קולקציית בגדים חדשה לאחרונה, ואיך לומר – לא השאירה מקום לספק. מותג היוקרה הצרפתי הצליח לעורר סערה ברשת לאחר שהשתמש בסממנים אשר מזוהים עם הצד הפלסטיני, ובכך הוא מצטרף לחברות רבות אשר רמזו על תמיכתן בצד זה לאחר פרוץ מלחמת חרבות ברזל.
בעמוד האינסטגרם של המותג נחשפנו לקולקציה החדשה שכוללת רמזים ברורים עם הצבעים איתם מזוהה הדגל הפלסטיני. לוגו ה-LV אשר לרוב מזוהה עם מותג הבגדים, עוצב מחדש בצבעים אדום, לבן וירוק. אין ספק כי הדבר אינו מקרה והוא מרמז באופן ברור על המלחמה המתנהלת בימים אלו. למי שתהה – תג המחיר לחולצה עומד על כ-2,500.
כזכור, חברות בינלאומיות רבות הביעו את תמיכתן עם הצד הפלסטיני בלחימה זו. גם ועד העובדים של רשת בתי הקפה סטארבקס, הביע סולידריות עם פלסטין" עם שורה של ציוצים שהעלו לרשתות החבריות. אותן הבעות סולידריות עוררו זעם רב וקריאות להחרים את סטארבקס. בתגובה, החברה הגישה כתב תביעה נגד בועד וטענו כי הם הפרו זכויות סימן מסחרי דורשת מהאיגוד להפסיק להשתמש בשם "Starbucks Workers United" ובלוגו ירוק עגול הדומה ללוגו של סטארבקס. איגוד העובדים של סטארבקס הגיש תביעת נגד משלו לבית המשפט בפנסילבניה, וטען כי הרשת מכפישה את האיגוד ורומזת שהוא תומך בטרור ואלימות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה