בעולם

טראמפ באמירות מקוממות: "היטלר עשה דברים טובים, פוטין בחור טוב"

ראש הסגל לשבר של טראמפ בבית הלבן הוציא לאור ספר ובו חשף מכמה מאמירותיו המקוממות של הנשיא לשעבר, ובהן תיאר את ראש ממשלת הונגריה כ"פנטסטי", את פוטין כ"בחור טוב", ועל היטלר אמר שהוא עשה "דברים טובים"
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, ידוע בתור מי שמרבה להתבטא באופן כזה המצליח ליצור סערה ציבורית. ברקע מערכת הבחירות בארה"ב, ג'ון קולי (לשעבר ראש הסגל של טראמפ בבית הלבן), חשף כמה אמירות מקוממות במיוחד שאמר הנשיא בשיחות סגורות שקיים.
בספר שהוציא לאור היום (שלישי), הוא אמר כי טראמפ הראה אהבה רבה לעריצים בהיסטוריה העולמית, כולל להיטלר עצמו, עליו אמר כי הוא "עשה כמה דברים טובים". קלי טען כי את ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן הוא כינה כ"פנטנסטי", ועל מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און אמר "בחור בסדר", וכי פוטין "בחור טוב". בנוסף, הוא האשים את ברית נאט"ו בכך שהובילו למעשים של פוטין כנגד אוקראינה.
קלי הוסיף כי הוא שאל את טראמפ ביחס לעובדה כי הוא מאמין שהיטלר עשה "דברים טובים", והנשיא לשעבר השיב כי הוא "שיקם את הכלכלה". קלי הוסיף בהמשך: "קשה להאמין שהוא מתגעגע לשואה, בוטח שקשה להאמין שהוא מתגעגע ל-400 אלף חיילים אמריקנים שנהרגו באירופה, אבל לדעתי זה יותר מזה". הוא טען כי הערצתו של טראמפ להיטלר לא מסתכמת רק בשיקום הכלכלה, אלא גם בעובדה כי הקצינים הבכירים שלו רכשו לו נאמנות רבה – תכונה שטראמפ מאוד מעריך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה