בעולם

דרמת נדל"ן: ג'ניפר לורנס והארי סטיילס תובעים את בעל הדירה

בעלי הדירות בבניין שברחוב גרינוויץ' בניהם הארי סטיילס, ג'סטין טימברלייק, ג'ניפר לורנס, ג'ייק ג'ילנהול, ריאן ריינולדס ועוד, דיווחו כי למרות יוקרתו של הבניין, הוא מתפרק -  הגג דולף והקירות מתקלפים. פרטי התביעה נחשפים

מערכת ice | 
הארי סטיילס (צילום פייסבוק/ הארי סטיילס)
לפי דיווחים, בעלי הדירות בהווה ובעבר בבניין שברחוב גרינוויץ' טוענים כי למרות היתרונות הרבים הכוללים בריכה, חמאם טורקי, מרתף יין וחניון תת-קרקעי "חסין פפראצי" – יש לא מעט בעיות. השוכרים טוענים כי בין היתר הגג דולף והקירות מתפרקים כבר יותר משנתיים. 
בכתב התלונה דרשו הבעלים נזיקין בשווי 376 מיליון דולר על 11 סעיפים, כולל הפרת חוזה ורשלנות. "הנתבעים שיווקו באגרסיביות את הדירות כמשופצות ויוקרתיות, וגבו מיליוני דולרים - לעתים עשרות מיליונים. יש ליקויים והפרות תקני בטיחות בכל רחבי הבניין". 
בתביעה נכתב: "לא הותקנה במקום מערכת ניקוז מתפקדת. כתוצאה, החצר מוצפת כשיורד גשם – מה שגם גורם נזק לבניין". לפי אתר מעקב הדירות סטריטיזי, רשומות למכירה שתי יחידות דיור בבניין, כולל פנטהאוז תמורת 28 מיליון דולר.
הרחובות של גריניץ' וילג', משמשים כמרכז הומה עם בתי קפה פופולריים, ברים ומסעדות. ניתן למצוא באזור גם מועדוני ג'אז ותיאטראות שמציגים מחזות אוף ברודווי ששוכנים בין הבתים הבנויים מאבן חומה והמבנים של אוניברסיטת ניו יורק.
בלב האזור נמצא פארק וושינגטון סקוור, שבו אנשים נפגשים ומדברים מסביב לכיכר המרכזית. דגלים בצבעי הקשת בענן מעידים על האווירה הידידותית כלפי הקהילה הגאה שמאפיינת את השכונה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה