רכילות עסקית

דניאל גרינברג מסתבכת: מכרה מוצר במחיר כפול?

לאחר ששרשרת שמכרה באינסטגרם שלה אזלה מהמלאי, היא הסבירה לאלו שטענו כי המחיר יקר: "מעדכנת מראש שעלות השרשרת היא 380 שקלים. יפות שלי, אל תשלחו לי שאלות כמו 'למה יש באינטרנט את השרשרת ב-180 שקלים. אז זאת לא אותה שרשרת, אך מאוד זהה אין ספק. תודה עליכן, אתן מלכות והלבבות הכי גדולים שיש"
מערכת ice |  1
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
גרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג, מסתבכת ברשתות החברתיות. אחרי שהציעה למאות אלפי העוקבות שלה לפני ימים אחדים, לרכוש ממנה שרשרת עם תליון של לב אדום והמהלך הפך ללהיט, היה מי שגילה טעם קל לפגם לכאורה.
אמש (ראשון) בישרה שהשרשרת שוב תחזור למלאי במהלך השבוע הבא והתייחסה לטענות כי אותה שרשרת ניתנת להשגה גם בחצי מחיר לא דרכה: "שומעות? בשבוע הבא אני מפרסמת לכן תאריך ושעה שהשרשת עולה לאתר ותהיה זמינה שוב לרכישה, תהיו מעודכנות.

לצד זאת היא כתבה למי שמעוניינת לרכוש וחוששת כי היא תאזל: "ההמלצה שלי היא להיות על האתר בדיוק בשעה שאפרסם. לא להמתין כי לא יישאר לכן", ואז הנחיתה את המכה על אלו שטענו כי היא גובה מחיר כמעט כפול.
היא הסבירה: "מעדכנת מראש שעלות השרשרת היא 380 שקלים. יפות שלי, אל תשלחו לי שאלות כמו 'למה יש באינטרנט את השרשרת ב-180 שקלים. אז זאת לא אותה שרשרת, אך מאוד זהה אין ספק. תודה עליכן, אתן מלכות והלבבות הכי גדולים שיש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גרינברג
    ציפי 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפות שלי מלכות שלי , מחלים ריקות מנוכלת בלי סנטימנטים ורחמים עלצהאחר עצלנית שרוצה חיים טובים מצאה את הפרייאר שממנו רושה עכשיו אחי כל הציצון של גולן היא צריכה דמי כיס ומוציאה אותן במירמה מהעוקבות התמימות שלי ממש כואב לי הלב בחורה ריקה ומשוועת לתשומי מתי תפסיקו לשןוק את האפסה אתם עד כדי כך במצוקה הרי אין לה מה לתרום חוץ מכלום ושום דבר.
    סגור