רכילות עסקית

גל גדות לא הגיעה: הקרנת הזוועות להוליווד נכשלה?

הכוכבת ארגנה הקרנה במטרה להראות לעולם את חוסר האנושיות של האויב איתו מתמודדת מדינת ישראל. בהקרנה השתתף ונאם גם שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן. גדות על פי סביבתה נעדרה כשהסיבה לא ממש ברורה כרגע. איתה או בלעדיה רק 100 צופים הגיעו לאירוע, מספר מאכזב מאוד ולא היה אף כוכב הוליוודי של ממש
מערכת ice |  4
גל גדות במאמצי ההסברה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוטיוב/ The Late Late Show with James Corden)
הכוכבת הישראלית בארצות הברית, גל גדות, שיזמה יחד עם התסריטאי והבמאי הישראלי, גיא נתיב, הקרנה של סרט הזוועות שביצעו מחבלי חמאס ב-7 לאוקטובר, לבכירים בהוליווד, לא הגיעה להקרנה שלו. ל-ice נודע כי גדות לא הגיעה להקרנה בשל טעמי אבטחה, אחרי שמהאבטחה של הקרנת הסרט ביקשו ממנה לא להגיע ולכן היא נעדרה.
המטרה הייתה להראות לעולם את חוסר האנושיות של האויב איתו מתמודדת מדינת ישראל. בהקרנה השתתף ונאם גם שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן. רק 100 צופים הגיעו לאירוע, מספר מאכזב מאוד ולא היה אף כוכב הוליוודי של ממש.
בפוסט שפרסם ברשת החברתית איקס, כתב השגריר ארדן לצד שיתוף תיעוד של הנאום שנשא: "נאמתי אמש בלוס אנג׳לס בהקרנה מיוחדת למשפיענים ובכירים בתעשיית הבידור, של סרט הזוועות מהטבח שביצע חמאס".
"יש חשיבות אדירה להקרנת הסרט דווקא לקהלים מתונים כדי שיבינו למה אסור לתמוך בהפסקת אש וצריך לתמוך בהמשך המלחמה בעזה עד להשמדת חמאס. מי שרואה את הסרט מבין שישראל מתמודדת עם הרוע המוחלט והפתרון היחיד הוא השמדת יכולות החמאס! אנחנו נלחמים על עתידנו וזו הדרך היחידה למנוע טבח נוסף". הוסיף ארדן.
 
כידוע, המסרים שנשמעים בדרך כלל בהוליווד במהלך עימות ישראלי-פלסטיני, הם מסרים פרו-פלסטיניים מובהקים, כאשר תומכי ישראל בתעשייה ברובם נשארים שקטים. הפעם נראה שגם בזירה הזו משהו השתנה ומעבר לים מבינים שני דברים חשובים. הראשון הוא שחמאס לא רק משתמש בתעמולה שקרית בדרך קבע, אלא הוא ניזון ממנה וכך הוא מקבל את תמיכתו בעולם. הדבר השני שמבינים בעולם, במיוחד במערב אירופה וארצות הברית, הוא שהם הבאים בתור אחרי ישראל, ומבחינת חמאס הם האויבים הגדולים שבהם "יש לטפל" אחרי ישראל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יצא המרצע מהשק
    דרום 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גל חברת לעצמך בור ונפלת בו, מה השטיות אבטחה השגריר הגיע ואת לא תמכרי את התירוץ לאחים לנשק לא לנו
    סגור
  • 3.
    לא מאמינה בה, היא מסמנת V בכל פרמיירה.
    אין בה אמונה 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גל גדות מיישרת קו עם שני הצדדים, כדי שהקריירה שלה תנסוק ותצליח. צריך להכניס אותה לרשימת הכלבים המסוכנים
    סגור
  • 2.
    אל פאצינו
    אל פאצינו 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ברור שהיא משתתפת רק כדי למצוא חן אבל בתור שגרירה היא עושה יותר נזק מתועלת.אל תשכחי מהיכן באת
    סגור
  • 1.
    הקרנה
    אלון 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גל נעדרה מההקרנה מסיבות של אבטחה , בעלה היה . הם דאגו להזמין בכירים מהתעשיה ומהאולפנים . כל הכבוד היא מסכנת את הקרירה שלה למען המדינה
    סגור