רכילות עסקית

גם בעת מלחמה חשוב לשתף: פורום להתמודדות עם טיפולי פוריות

חברת הסטארט-אפ AIVF,המפתחת פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לעולמות הפריון, נרתמת למען קהילת מטופלות ה-IVF בישראל בימים אלו של חוסר וודאות, בלבול וחרדה

מערכת ice | 
דניאלה גלבוע ודניאל זיידמן (צילום AiVF)
חברת הסטארט-אפ AIVF, המפתחת פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לעולמות הפריון, נרתמת למען קהילת מטופלות ה-IVF בישראל בימים אלו של חוסר וודאות, בלבול וחרדה. החברה מעמידה לרשות נשים שמנסות להרות ומטופלות IVF פורום מומחים שיתאסף אחת לשבוע, ידון בסוגיות המעסיקות אותן בימים אלו. כל מפגש יפתח בשתי הרצאות קצרות ורלוונטיות לתקופה ומיד לאחר מכן יפתח הדיון לשאלות של המשתתפות במפגש.
הפורום הינו רב תחומי וכולל מומחים מתחום הפריון, התזונה, האמבריולוגיה ובריאות הנפש, בהם: פרופ' דניאל זיידמן – מייסד שותף ומנהל רפואי של AIVF, רופא בכיר ביחידה להפריה חוץ-גופית במרכז הרפואי אסותא תל אביב;  פרופ' אייל שיף - רופא בכיר ביחידה להפריה חוץ גופית במרכז הרפואי אסותא תל אביב ועוד. 
דניאלה גלבוע, מנכ"לית AIVF, אומרת: "נשים רבות שתכננו להרות מוצאות את עצמן במצוקה ובלבול בימים מתוחים אלה. כשחשבנו מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור ולהקל, הבנו שהתרומה הכי גדולה היא לגבש קהילה, שתשתף מידע, ותסייע לייצר סביבה תומכת עם מענה מקצועי לכל מי שמתלבטת בשאלות פוריות והריון. אין כמו כוחה של קהילה בימים מתוחים אלה".
הפורום יתכנס און ליין בימי שני ב 21:00. המשתתפות מוזמנות להשתתף במפגש ללא צורך להזדהות בשמן או על ידי פתיחת מצלמה. המפגש הינו ללא עלות כמובן ולא נדרשת הרשמה מראש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה