רכילות עסקית

רוני דלומי חוגגת ט"ו באב עם מועדון הצרכנות 'שלך'

מועדון צרכנות ״שלך״ ״והמעו״ף שלך לגמלאי״ בהובלת המנכ״לית הילה קניסטר בר-דוד, חגגו את ט"ו באב במחזמר הישראלי המצליח ״השנה היפה בחיי״ בתאטרון הלאומי הבימה מול כ-1,000 מוזמנים שבאו ליהנות מהמחזמר של היוצר אוהד חיטמן
מערכת ice | 
רוני דלומי בהבימה (צילום אלון נעימי)
רגע לפני ט"ו באב, רוני דלומי (שרק חשפה לאחרונה שהיא בהריון ראשון), מיקי קם, אורנה דץ, לי בירן ולירון כרקוקלי (שנכנסה לנעליים של השחקנית שירה הלוי שילדה לפני מספר ימים) חוגגים את ט״ו באב בשיתוף מועדון צרכנות ״שלך״ ״והמעו״ף שלך לגמלאי״ בהובלת המנכ״לית הילה קניסטר בר-דוד, במחזמר הישראלי המצליח ״השנה היפה בחיי״ בתאטרון הלאומי הבימה מול כ-1,000 מוזמנים שבאו להנות מהמחזמר של היוצר אוהד חיטמן.
רוני דלומי בחודש החמישי להריונה רק חזרה לפני מספר ימים מחופשה עם בעלה ביוון שם נקלעה לשריפות שהשתוללו כמעט עד לפתח המלון בו שהו חזרה לארץ הישר להצגה. רוני נראתה מחוייכת מאחורי הקלעים ואמרה שהיא מרגישה מדהים ומתרגשת לקראת העתיד חשפה את הבטן הפוטוגנית.
הילה קניסטר מנכ״לית מועדון צרכנות שלך ברכה את האורחים והשחקנים על הבמה, ואמרה כמה רגעים לפני תחילת המופע, ״המחזמר השנה היפה בחיי מדבר על אהבה, מילה קטנה-גדולה. אהבה בן אדם-לאדם, אהבה בין בני זוג, אהבה למשפחה, אהבה לאחר ולזולת ואהבה לשונה ולאחר. אהבה היא מילת המפתח וכמה היא חשובה במיוחד במציאות של כולנו״.
 
באירוע נכחו יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, גיל בר טל יו״ר הסתדרות המעוף, ויגאל להב יו״ר מועדון שלך ויושב ראש מועצה המקומית שומרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה