רכילות עסקית

בעלות של שני מיליון שקל: זה הקמפיין החדש של "רב-בריח"

קבוצת "רב-בריח" משיקה היום (רביעי) את הקמפיין החדש לקולקציית דלתות כניסה ודלתות פנים כחלק מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית. את הקמפיין תוביל ניקולה וורד
מערכת ice | 
קמפיין רב בריח (צילום מיכה לובטון)
קבוצת "רב-בריח" משיקה קמפיין חדש היום (רביעי) לקולקציית דלתות כניסה ודלתות פנים בהובלתה של הדוגמנית והשחקנית ניקולה וורד תחת הקונספט "מכניסים סטייל הביתה".
הקמפיין החדש עולה בפריסה רחבה בטלוויזיה, שלטי חוצות, קידומי דיגיטל וסושיאל למשך כשנה בהובלת משרד הפרסום "ראובני פרידן" ובעלות השקעה כוללת במהלך הנאמדת בכ-2 מיליון שקל.
מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק קבוצת "רב-בריח", מסרה: "הקמפיין מדבר בשפה החדשה של 'רב בריח' – 'מכניסים סטייל הביתה' המייצר הקבלה בין אופנת ביגוד ותכשיטים לדלתות ולפרזול שלהן. כחברה המובילה בתחומה חשוב לנו לייצר כל העת חזית עיצובית עכשווית. אנו פותחים את שנת 2023 עם קולקציות חדשות ומעוצבות שיכניסו הרבה סטייל למרחב הביתי לדוגמה סדרת PURE – דלתות פנים בקו אפס עם משקוף נסתר, קולקציית ידיות אופנתית, דלתות חכמות במבחר אדיר של עיצובים והרבה טיפים וטרנדים".

הקמפיין החדש הוא חלק מתהליך טרנספורמציה דיגיטלית שעוברת "רב-בריח" המספקת בין היתר דלתות לכל סוגיהן, פתרונות מיגון ופתרונות נעילה בטכנולוגיה מתקדמת. כחלק מהתהליך, החברה החלה אף להיסחר השנה בבורסה ופועלת החברה לרכישה ולפיתוח של חברות-בנות שירחיבו את האחזיה שלה בתחום הבנייה ופתרונות הנעילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה