רכילות עסקית

SACARA פותחת חנות קונספט לכבוד חג הפורים

לקראת חג הפורים מותג האיפור והטיפוח SACARA פותחת היום (רביעי) חנות קונספט ייעודית לחג בקניון הזהב בראשל"צ. זה מה שתוכלו למצוא בחנות
מערכת ice | 
חנות SACARA (צילום אלי אטיאס)
מותג האיפור והטיפוח SACARA פותח היום (רביעי) חנות קונספט ייעודית לחג הפורים, בקניון הזהב בראשון לציון, בהשקעה הנאמדת בכ-150,000 אלף שקל. החנות תפעל במשך חודש עד ל-8.3.23, והיא תכלול את קולקציית פורים החדשה של המותג ל-2023 עם שלל מוצרי איפור, טיפוח, אקססוריז ותכשיטים ייעודיים לחג הפורים בכל הגילאים.
במסגרת חנות הקונספט של SACARA תשיק מאות מוצרים חדשים לפורים, ביניהם: פלטות איפור, צבעי פנים, צבעי שיער וגוף, דם נוזלי מלאכותי, עפרונות זוהרים ועוד מוצרים רבים המתאימים לחגיגות הפורים.

כל מי שלא יוכל להגיע לסניף הייחודי, יוכל להזמין את מוצרי הפורים של SACARA באמצעות אפליקציית וולט שתגיע גם לאזורים מרוחק כמו נתניה וחיפה.
איתי זמיר, מנכ"ל המותג SACARA, מסר: "חג פורים הפך להיות מזוהה עם המותג SACARA המציג מדי שנה קולקציות חדשות וייעודית. גם השנה פיתחנו מוצרים חדשים שיעניקו מענה ללוקים שונים לכל הגילאים. החנות בראשון לציון היא בשורה לצרכן הישראלי: חנות קונספט חווייתית בה ניתן ליצור כל תחפושת באמצעות היצע המוצרים הרחב שפותח במיוחד לפורים, במחירים אטרקטיביים ונוחים באיכות בלתי מתפשרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה