רכילות עסקית

ענקית ההיי טק היפנית התארחה בכנס הסייברטק בתל אביב

בכנס הסייברטק הבינלאומי שנערך בת"א השתתפו כ-100 נציגים של חברות בת מקבוצת NTT ברחבי העולם, וכן חברות ישראליות שבאו לשמוע על האתגרים המשמעותיים באבטחת סייבר
מערכת ice | 
אירוע NTT בסייברטק (צילום עמיר בוכניק)
מעבדת החדשנות של NTT ישראל ערכה במסגרת כנס הסייברטק הבינלאומי אירוע אקסקלוסיבי, בו השתתפו בכירים מיפן ומחברות וסטארט-אפים ישראלים.
באירוע, שהתקיים בת"א בנוכחות שגריר יפן בישראל, השתתפו כ-100 נציגים של חברות בת מקבוצת NTT ברחבי העולם - אירופה, ארה"ב ויפן, ומחברות ישראליות שבאו לשמוע על האתגרים המשמעותיים באבטחת סייבר, המגמות בשוק לשנים הקרובות, וכן לבחון הזדמנויות לשיתוף פעולה עם חברות ישראליות.

במהלך האירוע, התקיימה הרצאה של מנכ"ל NTT Security Holdings, קאזו יוזאווה שדן באתגרי הסייבר ש-NTT מתמודדת איתם כיום, בפוטנציאל הקיים בישראל בתחום והאפשרות לשיתופי פעולה פוריים. כמו כן, התקיימו שני פאנלים - הראשון בנושא "איך לרתום אוטמציה ו-AI באבטחת סייבר", שהנחה משה קרקו, CTO של NTT ישראל בהשתתפות: אולריק הולמן וצ'יקרה קונדו - NTT Security Holdings, סלבטורה פרלנגרי- NTT Data איטליה ושולמית ווילמובסקי- NTT ישראל.
בפאנל השני השתתפו בכירים מסטארט-אפים ישראלים העובדים עם NTT ישראל, ביניהם:  Seemplicity, C2A Security, ו- Claroty.
"מעבדת החדשנות של NTT ישראל הוקמה על מנת לקדם ולמצוא סטארט-אפים ישראלים לשיתופי פעולה והשקעות". אומרת נועה אשר, מנכ"לית מעבדת החדשנות של NTT ישראל. "אנחנו שמחים לקיים אירועים מסוג זה שמאפשרים ליצור חיבורים בין NTT העולמית לסטארט-אפים ישראלים וכך לפתוח להם שער לכל העולם". 
מעבדת החדשנות של NTT בישראל (NTT Innovation Laboratory Israel) פועלת תחת חברת האחזקות של כל קבוצת NTT (חברת הטלקום של יפן הפועלת ביותר מ-80 שווקים ברחבי העולם ונחשבת לאחת מחמש חברות ה-IT המובילות בעולם) לשילוב הטכנולוגיות הישראליות בשירותים ובמוצרים המפותחים על ידי NTT, כמו גם לאיתור מוצרים וטכנולוגיות שניתן להפיץ ולשווק ללקוחות NTT ברחבי העולם. את מעבדת החדשנות מנהלת נועה אשר, תוך התמקדות בתחומי הסייבר סקיוריטי, בריאות דיגיטלית, בינה מלאכותית ורובוטיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה