רכילות עסקית

מאסק מתקמצן? עובדי טוויטר נאלצים להביא נייר טואלט מהבית

בצל הבעיות המשפטיות של טוויטר, דיווחים אומרים כי עובדי טוויטר בסן פרנסיסקו נדרשים להביא נייר טואלט מהבית, לאחר שמאסק פיטר את צוות הניקיון - רק כי ביקשו העלאה בשכרם
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
המצב במשרדי טוויטר, למרות התקוות של העובדים, ממש לא משתפר. על פי דיווחים חדשים מטעם הניו יורק טיימס, עובדי החברה במשרדים בסן פרנסיסקו צריכים להביא נייר טואלט מהבית היות ואילון מאסק פיטר את עובדי הניקיון בחברה אחרי שהם דרשו העלאה בשכרם.
המחסור החמור בכוח האדם בגזרת הניקיון הביא לכך שהמשרדים מריחים רע, אינם נקיים ושהעובדים אף נדרשו להצטמצם לעבודה בשתי קומות בלבד, בעוד שארבע קומות אחרות פשוט נסגרו לפעילות. כמו כן, עובדי הניקיון שמחו על שכרם גילו על פיטוריהם לאחר שלא יכלו לגשת למשרדים היות וגישתם נחסמה.
החלטתו של מאסק לפטר את העובדים הללו זו רק החלטה אחת מיני רבות במסגרת מטרתו לצמצם הוצאות בהיקף של 500 מיליון דולר. לאחרונה מאסק החליט לסגור את משרדי טוויטר בקליפורניה למרות דאגות העובדים שהדבר יגרום לפגיעה חמורה בפעילות הפלטפורמה.
לצד זאת, מאסק מבקש מעובדים רבים לעבוד מהבית היות והוא הפסיק לשלם שכירות עבור המשרדים בסיאטל. כמו כן, מסתמן כי המשרדים היחידים שימשיכו לפעול יהיו בניו יורק וסן פרנסיסקו. עם זאת, השמועות אומרות שהשכירות גם בזו האחרונה כבר לא משולמת לבעלי המשרדים.
על פי הניו יורק טיימס, מאסק סימן גם את עובדי החברה ולא רק את העובדים הקבלנים שפעלו בתחום האבטחה והניקיון. מתברר כי מאסק ביקש מעובדים ייעודים לאתר עובדים אחרים שהדליפו מידע מתוך החברה למדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה