רכילות עסקית

אסי בוזגלו בחגיגות יומולדת 40 מוגזמות: מי הגיעו לחלוק כבוד?

המסיבה כללה הדלקת נר חנוכה במעמד הרב הרנטגן. על עמדת ה-dj נתנו סט שניים שנכנסו לתחום הזה לא מזמן - תום חיימוב ומאור בוזגלו
מערכת ice |  1
אסי בוזגלו חוגג 40 (צילום אור גפן)
אתמול (שלישי) בערב, הכדורגל לשעבר וכוכב ריאליטי בהווה אסי בוזגלו, חגג את יום הולדתו ה-40 במסיבת חנוכה ענקית עם כ-1000 מוזמנים , במתחם האירועים "סנטרל" בפתח תקווה באירוע בהפקתו של המפיק שון בלאיש. המסיבה כללה הדלקת נר חנוכה במעמד הרב הרנטגן. על עמדת ה- dj נתנו סט שניים שנכנסו לתחום הזה לא מזמן - תום חיימוב ומאור בוזגלו, שעלה בהפתעה לתקלט והפתיע את אחיו אסי.
הגיעו לחגוג: משפחת בוזגלו בהרכב מלא - עדי, אייר, מאור ומירן, נטליה ואלמוג, אוהד ובת הזוג מריה, יעקב וחני, תום חיימוב ובת הזוג ליה נוגה, ג'וזי זירה, ליהיא גרינר, דרור קונטנטו, טילטיל, הלן ורגב הוד, אירה דולפין, דורין סגול, ליטל סמדג'ה, חיים גוזלי, יוגב אלקיים, האחיות אילנה ודיאנה טרננקו, ניר רגב,  אלה איילון, נעמה מריומה, אילון בן יוסף, דרור רוקנשטיין, קיי לונג, פיני בלילי, נאווה בוקר ובן הזוג מושיק בן אבי, שירלי לוי, אילון בן יוסף, רון ביטון ועוד.
בוזגלו עורר סערה עם גודל האירוע ומחירי הכניסה אליו. בהודעה שפרסם בשבת בעמוד האינסטגרם שלו, חשף בוזגלו את ההזמנה ליומולדת ומחירי הכרטיסים "הרגילים" עמדו על 80 שקלים. הייתה קיימת גם אפשרות "לשדרג" את הכרטיס, שמקנה כניסה למעגל ה-V.I.P  ושהייה קרוב אל זוכה ההישרדות. המחירים של אותם הכרטיסים למתחם המיוחד עלו החל מ-299 שקלים, מה שגרם ללא מעט אנשים להרים גבה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש גם כרטיס VIP2 שעולה 699 שקל.
    The Canadian 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקבלים חיזוק אלכוהול בדרינקים ואפשרות התקרבות עד 30 ס"מ מהכוכבים. קניתי. אבל לא הספיק לי הכסף לכרטיס VIP3 (אלפיים ש"ח, כולל מוט פרטי למי שרוקד על מוט).
    סגור