רכילות עסקית

וויל סמית' קיבל יריקה משחקן אחר על סט הסרט החדש שלו

סמית' בן ה-54 סיפר: "באחד הימים הראשונים על הסט, יש סצנה עם אחד השחקנים שבה הוא נשען לי על הפנים ואומר 'קר לך, לא?' ואז הוא התלהב מדי מהאקשן וירק עלי"
מערכת ice |  1
וויל סמית (צילום ויקיפדיה)
וויל סמית' שיתף השבוע, שאחד מכוכבי המשנה ירק עליו, בזמן הצילומים לסרטו הקרוב "האמנציפציה". בסרט, סמית' מגלם את פיטר - עבד שנמלט ממטע בלואיזיאנה ומתחיל את מסע הייסורים שלו צפונה. זה נשמע כאילו מישהו על הסט אולי נסחף קצת יותר מדי בתפקיד שלו, כי לירוק על וויל סמית' בהחלט לא היה בתסריט.
וויל, בן ה- 54, סיפר: "באחד הימים הראשונים על הסט, יש סצנה עם אחד השחקנים שבה הוא נשען לי על הפנים ואומר 'קר לך, לא?' ואז הוא התלהב מדי מהאקשן וירק עלי". לאחר מכן שחזר השחקן את תגובתו המזועזעת לרוק הבלתי צפוי: "צעקתי 'האיפור!' בצחוק, אבל כל שחקן על הסט הזה לקח את זה ממש ממש ברצינות".
בהקרנת הבכורה, סמית' אמר לכתבים כי העובדה ש"אמנציפציה" יהיה סרטו הראשון, אחרי רגע האוסקר השנוי במחלוקת, בו הוא סטר לכריס רוק וקילל אותו, היא "שלמות פואטית". הוא אמר: "חשבתי שזו תהיה תזכורת הכרחית לכמה מאבני הדרך שעברנו כמדינה בעבר, כדי למנוע באופן פוטנציאלי כל אחד מאותם נתיבים דומים. לעשות סרט כזה בא בדיוק בזמן בשבילי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די עם סיפורי וויל סמית. הוא הגיב בטבעיו!!!
    אורח 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהוא אחר הית בצדק מגיב ביתר כוח
    סגור