רכילות עסקית

ישיבה יוניברסיטי אירחה את ג'ו ליברמן וגייסה 350 מיליון דולר

ישיבה יוניברסיטי בניו יורק ערכה אמש אירוע חנוכה חגיגי עם הסנאטור ג'וזף ליברמן ואשת העסקים אניטה צוקר. 350 מיליון דולר גויסו עד כה לקמפיין החמש שנתי לעיצוב פני העתיד
מערכת ice | 
הסנאטור גוזף ליברמן ואניטה צוקר (צילום ישיבה יוניברסיטי)
ישיבה יוניברסיטי בניו יורק, המכונה "סיירת מטכ"ל" של יהדות התפוצות, ערכה אמש אירוע חנוכה חגיגי עם הסנאטור ג'וזף ליברמן ואשת העסקים אניטה צוקר.
הישיבה שנוסדה בשנת 1886 ושמדורגת במקום ה-68 והמכובד בדירוג המוסדות האקדמיים המובילים בארה"ב, גייסה עד כה סכום של 350 מיליון דולר מתוך 613 מיליון שבכוונתה לגייס בחמש השנים הקרובות לחיזוק האוניברסיטה, ועיצוב המנהיגות של המחר.

על גיוס הסכום בישר אמש נשיא ישיבה יוניברסיטי, ד"ר ארי ברמן, בארוחת הערב החגיגית לרגל החג שערכה האוניברסיטה למנהיגים מרחבי ארה"ב ולאישים המעצבים ותומכים באוניברסיטה היוקרתית, שפועלת רבות להידוק הקשר בין ישראל לתפוצות. מטרת הקמפיין החמש שנתי היא לחזק ולבסס את האוניברסיטה ואת הסטודנטים שלומדים בה. בארבעת הקמפוסים של ישיבה יוניברסיטי בניו יורק לומדים 7,400 סטודנטים.
בין המשתתפים בארוחת הערב החגיגית היו הסנאטור ג'וזף ליברמן, אשת העסקים והפילנתרופית אניטה צוקר, איירה רנרט ועוד. הרב ד"ר ארי ברמן, שמגדיר את ישיבה יוניברסיטי כאוניברסיטה ציונית, אמר כי האוניברסיטה נמצאת במגמת צמיחה וכי הקמפיין נועד לבסס את תשתיות האוניברסיטה, לחזק את הפקולטות השונות ולהגביר את מפעל המלגות לסטודנטים. ישיבה יוניברסיטי מתכוונת להשקיע את הכספים בחיזוק תשתיות המדע והטכנולוגיה, בערכים ומנהיגות, בחדשנות ויזמות ובסיוע במציאת משרות לבוגריה.
מאז כניסתו של הרב ד"ר ברמן לתפקיד נשיא האוניברסיטה, חלה צמיחה מרשימה בדירוג האקדמי שלה, ברישום ובמפעלים הפילנתרופיים שקשורים למוסד. ישיבה יוניברסיטי ידועה גם בזכות קבוצת הכדורסל שלה, כאשר לפני תחילת כל משחק מושמעת התקווה. באוניברסיטה מגוון רחב של פקולטות נחשבות, כגון: רפואה, משפט מנהל עסקים, פסיכולוגיה, חינוך ויהדות, ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה